ikek Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei Jeg vurderer å handle en del vannkjølingsutstyr fra Petra's Tech Shop. Men jeg er i tvil om det er "lønnsomt" å handle der -Prisene er lave, men shipping prisene, har jeg ikke klart å oversikt over, og hvis de er alt for høye så lønner det seg ikke å handle der. -Det at MVA kommer itillegg har ingen betydning, det er innkalkulert i totalprisen. Derfor ønsker jeg erfaringer fra personer som har handlet fra Petra's Tech Shop og kan belyse på generelt grunnlag hva shipping-cost's kom på. Hvis det er av noe nytte, så skal jeg kjøpe følgende: 1 x Swiftech Apogee GT Universal Waterblock - 1/2" 1 x DDC2 med Petra's tech top 1 x Petra'sTech "Gel-Stuff" Vibration Absorption Block 1 x Danger Den Brass FillPort 15x 1/2" ID (3/4" OD) Tygon R-3603 Laboratory-Grade Tubing 2 x Swiftech MCW30 Chipset Waterblock 1 x 1/2" OD T-Fitting (for 1/2" and 7/16" ID Tubing) 2 x 1/2" OD Y-Fitting (for 1/2" and 7/16" ID Tubing) 2 x HW Labs Black Ice GT Stealth 360 1 x Swiftech MCW60 GPU Waterblock w/ G80 Adapter Plate (Retail Edition) (Out of Stock) Mvh Heiglot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå