Tor Rasmussen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg ble glad når jeg leste følgende: Project Gotham Racing 4 returns to a more traditional seasonal single-player structure - starting out life with a chugged-out rustbucket and earning your right to test drive the bigger cars by proving yourself out on the track. And yes - the most requested car of all, the Mini Cooper S (a near-essential runaround for those improved games of Cat ‘n’ Mouse in the world of Xbox Live) make a welcome comeback. Det var det jeg likte så godt med PGR2. Å jobbe seg opp gjennom bilklassene. Spille katt og mus på online med Mini Cooper S. Jeg hatet den elendige unskyldningen PGR3 kom med i sin tid, om at når man betaler for et spill, så skal man få kunne vælge beste bil allerede tidlig i spillet. Nå bare gleder jeg meg til PGR4 hvor jeg skal "lide" meg gjennom bilklassene oppover og gradvis få tilgang til mer og mer hestekrefter og sport. Kilde Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 kunne ikke vert mer enig PGR3 var en stor skuffelse for meg, i forhold til PGR2 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 PGR3 ble ødelagt for meg siden jeg kunne få de festeste bilene tidlig i spillet. Jeg vil bygge meg opp, starte med de kjipe trege bilene, for så å schmøøøre på med Supercars når jeg har gjort meg fortjent til det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Spillte aldri PGR3 noe særlig, bortsett fra litt split-screen hos ein kamerat. Men det var litt legoklosse å få tilgang til hestekrefter fra start av ja. Like å jobbe meg oppover, ikkje å få alt plassert i hendene fra start av liksom. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Enig der, f.eks i Forza, der starter man med en drittbil, også må man jobbe seg oppover til nye deler. Man blir jo glad i bilen, siden det er du som har 'bygd' den, brukt tid på den, og fortjent alt. Nå synes jeg static-biler er dritkjedelig. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 VELDIG gode nyheter dette. PGR2 er nok mitt all-time favorittbilspill, har sikkert brukt et 3-sifra antall timer på det. PGR3, derimot, ble jeg veldig fort ferdig med. Mislikte strukturen i spillet sterkt. Lenke til kommentar
Retso Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Meh, er drittlei det samme opplegget hver gang...begynnn med søplebil og oppgrader etterhvert. Usj. PGR3 var et frisk pust sånn sett. Ok biler helt fra begynnelsen. Ikke alle som gidder å spille timevis med biler som så vidt bare klarer 100. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Litt OT: Ingen bilspill slår Sega GT online Slår det hard på grafikken men sjarmen er uslåelig Lenke til kommentar
Retso Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Litt OT:Ingen bilspill slår Sega GT online Slår det hard på grafikken men sjarmen er uslåelig 8695033[/snapback] Det er ganske bra det, men kanskje en litt drøy påstand. Spillet er jo 5 år gammelt også nå. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Litt OT:Ingen bilspill slår Sega GT online Slår det hard på grafikken men sjarmen er uslåelig 8695033[/snapback] Det er ganske bra det, men kanskje en litt drøy påstand. Spillet er jo 5 år gammelt også nå. 8695075[/snapback] Det er ikke en påstand. Det er min personlige mening hehe Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Spørs om jeg lar være å kjøpe dette. Spilte treern en del, men ikke halvparten så mye som toern. Der hadde jeg over 200 timer, in game! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Singelplayern i PGR-serien er ikke noe man bruker mye tid på uansett om man har tilgang til de beste bilene med en gang eller ikke. Det er online hvor PGR virkelig viser hva det er godt for. Jeg har over 6200 løp i PGR3. De aller fleste er fra playtime på XBL med folk fra vennelista og litt over 1000 av løpene er fra Online Career. Det er veldig gøy å spille Last Man Standing eller Cat & Mouse med kamerater. Det er det spillet jeg har spilt klart mest på 360 siden jeg kjøpte den i 2005. Forza 2 kommer til å ha en mer omfattende og bedre enspillerdel enn det PGR har, men det er ikke noen tvil om at det å spille bilspill online er mye morsommere enn å kjøre mot kunstig intelligens. Isåfall for min del, og jeg tror de fleste er enig (selv om KI-en i Forza er veldig bra). Gleder meg til PGR4. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har over 6200 løp i PGR3. 8696614[/snapback] Å herre min hatt! Hadde det også mye moro med PGR3. Gleder meg stort til nummer fire i rekken, godt å høre de skal følge i sine gamle fotspor Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Gleder meg stort til nummer fire i rekken8701091[/snapback] Det er vel strengt tatt nr 5 i rekken? Det første spillet i denne serien var vel MSR ? Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vel spillet heter PGR4 så det blir ikke direkte feil å kalle det "nr. 4 i rekken" - Akkurat som at det ikke blir totalt feil å si det samme om GTAIV. Lurer på om de klarer å få til regn og snø på en litt ekte måte. Kan bli gøy å kjøre Last Man Standing i snøvær med en Shelby Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er vel strengt tatt nr 5 i rekken? Det første spillet i denne serien var vel MSR ? 8701150[/snapback] Det er vel strengt tatt en sinnsykt lik, men helt annen spill-serie det? Lenke til kommentar
Retso Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er vel strengt tatt nr 5 i rekken? Det første spillet i denne serien var vel MSR ? 8701150[/snapback] Det er vel strengt tatt en sinnsykt lik, men helt annen spill-serie det? 8701462[/snapback] Nei, det er det første spillet. Laget av akkurat de samme folka. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er vel strengt tatt nr 5 i rekken? Det første spillet i denne serien var vel MSR ? 8701150[/snapback] Det er vel strengt tatt en sinnsykt lik, men helt annen spill-serie det? 8701462[/snapback] Nei, det er det første spillet. Laget av akkurat de samme folka. 8701482[/snapback] Klar over det, men forklar hvorfor de skiftet navnet til Project Gotham? Selv om MSR hadde kudos, og var laget av BC, og foregikk i byer - like fullt er det jo enn annen serie. Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Klar over det, men forklar hvorfor de skiftet navnet til Project Gotham? Selv om MSR hadde kudos, og var laget av BC, og foregikk i byer - like fullt er det jo enn annen serie. 8701543[/snapback] "we couldn't use the Metropolis Street Racer name, as it was owned by Sega and Microsoft were publishing PGR!)." Kilde Endret 25. mai 2007 av jefiske Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 "we couldn't use the Metropolis Street Racer name, as it was owned by Sega and Microsoft were publishing PGR!)." Kilde 8701585[/snapback] Da forstår jeg, men mener fremdeles det er annen serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå