sibbi Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 :x Noen her som vet om noen gode prog til å rippe dvd filmer med. dvdx har jeg prøvd men fikk ikke dette prog til å funkere. Håper noen kan hjelpe meg?????? På forhånd tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 http://www.doom9.org/ Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Gknot hvis du leser litt på doom9... Blir vel best resultat, etter nandub med 3.11... Lykke til Lenke til kommentar
flydman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg kjøpte et program som heter dup-dvd finner det på dup-dvd.com fungerte utmerket ,Ringenes herre i beste kvalitet og svcd format tok riktignok 18 timer men på 5 cdèr ble kvaliteten suverent Lenke til kommentar
Invert Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 EasyDivX funker flott er et greit og lett program og forstå, det følger med divx codek 5.x.x og du må ha innstallert en dvd spilelr på ditt system som du kan se filmer som er på dvd søk på google.com etter det, det er gratis Lenke til kommentar
flydman Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Dup-DVD er foresten også det enkleste programmet jeg har vært borti siden den gjør alt for deg bare velg om du vil ha vcd eller svcd og hvilken kvalitet så ripper den alt ferdig med eller uten tekst og fullskjerm eller letterbox når den er ferdig sett inn cdr i brenneren og har du du valgt høy kvalitet så ber den den deg sette inn flere cdr plater , enklere kan det ikke bli . det eneste er at det det tar tid 18 timer på en dvd film på 3 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå