faaeri Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I dag lanserer vi et nytt tilbud til leserne våre. Temasidene samler mye stoff om ett bestemt tema på en og samme side, og gjør det lettere for deg å finne informasjonen du er ute etter. Les mer Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Veldig godt tiltak Blir mykje enklare å finne info om spesielle tema. Men såg en liten feil: når eg går inn på temasidene til for eksempel speilrefleks, så kommer det opp kompaktkamera i tillegg til dsl på ''KJØP BRUKT'' kategorien. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette var pent. Må si jeg likte dette veldig godt. Tusen takk for et kjempebra tiltak. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Veldig godt tiltak Blir mykje enklare å finne info om spesielle tema. Men såg en liten feil: når eg går inn på temasidene til for eksempel speilrefleks, så kommer det opp kompaktkamera i tillegg til dsl på ''KJØP BRUKT'' kategorien. 8690267[/snapback] Hei. Årsaken til at det også er kompaktkameraer der, er at vi ikke har separate kategorier for kompaktkameraer og speilreflekskameraer i bruktmarkedet. Bruktmarkedet vil få en ansiktsløftning i sommer, og da blir det endre. Erik Lenke til kommentar
Laban Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Lurer på dette med brukererfaringer, hvordan kommer dere frem til de poengene? Lenke til kommentar
pser Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes dette var meget bra! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Lurer på dette med brukererfaringer, hvordan kommer dere frem til de poengene? 8691437[/snapback] Hvis du mener de under der det står "LESERNES ERFARINGER" så er det ikke vi, men leserne som legger inn de poengene. Du kan gjøre det selv hvis du går til Produktguiden og legger inn erfaringer på produkter der. For øvrig er det selvsagt hyggelig at dere liker det nye tilbudet! Lenke til kommentar
DagJa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dere har ikke tenkt å lage en link til temasidene fra forsiden, da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sjå i menyen på venstre sida. Lenke til kommentar
DagJa Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sjå i menyen på venstre sida. 8791348[/snapback] Oops, ikke like greit å få med seg alt i farten, kanskje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg