polluxlm Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mange gode forslag her ser jeg, noe som ikke gjør avgjørelsen noe enklere Hadde tenkt meg en pc til bruk av spill, men det trenger ikke være noe superfancy. Bruksområdet er for det meste strategi, manager og rollespill. Så hva kan jeg få til under 10.000? Har mus, tastatur og har ikke behov for mer enn en harddisk (400-500) for øyeblikket. Lydkort og dvd-brenner trenger ikke være noe ekstraordinært. Grafikk, minne og prossessor er viktig, er bare opptatt av at jeg ikke kjøper noe som er for bra i forhold til resten av maskinen (hvis det gir mening). 20" skjerm og god strømforsyning er noe jeg må ha. Fant et av disse oppsettene som en av dere hadde listet. Asus GeForce 8800 GTX 1 Asus P5N-E SLI 1 Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB Intel Core 2 Duo E6600 1 Lian Li PC7BSCAND Nec AD-7173 Samsung SpinPoint T133S 400 GB Det ser jo greit ut, men er det noe som kan byttes slik at jeg kan presse det under 10.000. Trenger jeg virkelig et 8800GTX etc.? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 denne her https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=47146 bare ta bort cpu kjøleren for det følger med en med cpuen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mange gode forslag her ser jeg, noe som ikke gjør avgjørelsen noe enklere Hadde tenkt meg en pc til bruk av spill, men det trenger ikke være noe superfancy. Bruksområdet er for det meste strategi, manager og rollespill. Så hva kan jeg få til under 10.000? Har mus, tastatur og har ikke behov for mer enn en harddisk (400-500) for øyeblikket. Lydkort og dvd-brenner trenger ikke være noe ekstraordinært. Grafikk, minne og prossessor er viktig, er bare opptatt av at jeg ikke kjøper noe som er for bra i forhold til resten av maskinen (hvis det gir mening). 20" skjerm og god strømforsyning er noe jeg må ha. Fant et av disse oppsettene som en av dere hadde listet. Asus GeForce 8800 GTX 1 Asus P5N-E SLI 1 Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB Intel Core 2 Duo E6600 1 Lian Li PC7BSCAND Nec AD-7173 Samsung SpinPoint T133S 400 GB Det ser jo greit ut, men er det noe som kan byttes slik at jeg kan presse det under 10.000. Trenger jeg virkelig et 8800GTX etc.? 8689543[/snapback] Nei, med de spillene du skal spille jeg ikke vitsen med at du skaffer deg 8800 gtx, nå nevner du ikke spillene, men hvis det er manager spill og lignene holder det med et kort i 1000-1700 klassen tilfelle du skulle fatte interesse i mer krevende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå