pjuik Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er kunde hos Televoip, men nå skal jeg altså kvitte meg med dem ja. Er så drittlei av en kundeservice som nesten er ikkeeksisterende. Du skal ha flaks om du får svar på mail fra dem når det er tekniske problemer, noe som forekommer ganske ofte. Lurer i det samme på hvem som er å anbefale på IP-telefoni. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 er veldig fornøyd med IPLINK http://www.iplink.no/ De har også support på msn, så de er lett å få tak i. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg har også Iplink og er storfornøyd. God kundeservice. Endret 25. mai 2007 av arr1000 Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Iplink er å anbefale. De svarer kjapt på e-post Lenke til kommentar
Konge Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det snakkes om at "når det er tekniske problemer, noe som forekommer ganske ofte" . Dette må være ett veldig lokalt fenomen da jeg aldri har slike problemer men da har man selvfølgelig ikke behov for kontakt hos kundeservice så akkurat den biten kan jeg vel holde meg for god til å kommentere . Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Televoip: Har også hatt problemer med å få support over telefonen, du er nr 1. i køen... rykker aldri fram. Og deretter opptatt... mail support tar lang tid. Iplink: meget rask, vennlig og god service. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Mine erfaringer med televoip. Sitter nå og "venter" på inkassovarsel fra de etter en del munnhuggeri over e-post. Helt utrolig, de svarte samme dag da jeg minnet de på at jeg hadde sagt opp kontrakten med de. Gikk en del mailer frem og tilbake, men etter siste mailen min (for 2 dager siden) har det vært stille fra de. Mitt råd: Hold dere unna Televoip! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå