msmanson Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har en Ford orion 1.8 92 mod, og har planer om å bytte bensinpumpe, men lurer på hvor den sitter hen. Er den i tanken? Setter veldig pris på svar, tar gjerne imot tips om noen har gjort dette før også Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Pumpa sitter vel på toppen/i tanken hvis jeg ikke husker feil. Ta ut baksetet, så er det et deksel. Det er heller ikke vanskelig å høre hvor pumpa sitter hvis du setter på tenningen og hører hvor lyden kommer fra (hvis den ikke er helt defekt da). Endret 24. mai 2007 av Stitch626 Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Pumpa sitter vel på toppen/i tanken hvis jeg ikke husker feil. Ta ut baksetet, så er det et deksel.Det er heller ikke vanskelig å høre hvor pumpa sitter hvis du setter på tenningen og hører hvor lyden kommer fra (hvis den ikke er helt defekt da). 8692239[/snapback] Takk for svar Ja jeg har gjort det og da hørtes det ut som om den var i tanken, ville bare forsikre meg før jeg gjorde noe med det.. Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Beklager dobbeltposten, og beklager hvis jeg burde skrevet i en ny tråd, men det virket liksom litt ryddigere å fortsette her. Jeg har nå fåttt bytta bensinpumpe, opptil flere ganger faktisk. kjøpte en pumpe på biltema, satt i den, tok den ut da den ikke fungerte, satt i den ganmle igjen, så kutta den ut. Så fant vi ut at det var bytta om på noe pluss og minus poler på den biltema pumpa, så fiksa vi det og så var alt i orden. Frem til i går (den ble montert på søndag), da var den helt død igjen. Så kjørte min kjære til biltema og fikk den bytta, og nå har vi satt den på plass, men bilen går fortsatt ikke. Den starter opp, og bensinpumpa går, men etter 3-6 sek, så stopper den igjen. Hvis jeg gir gass så stopper den momentant. Har prøvd å taue den igang, men uten hell. Setter veldig pris på raske svar, his noen har noen tips eller ide om hva det kan være. Er rimelig lei av å demontere og montere bensinpumpe nå. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 hm.. sjekka/bytta bensinfilter? Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 hm.. sjekka/bytta bensinfilter? 8872500[/snapback] tja.... hvordan ser det ut og hvor sitter det? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 hvor det sitter på ford orion vet jeg ikke. men sikkert noen her inne som vet det.. et gammelt filter kan være fullt av dritt.. et bilde av et bensinfilter http://www.alcester-racing-sevens.com/Fuel-filter_5.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå