Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

må bytte bensinpumpe på orion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pumpa sitter vel på toppen/i tanken hvis jeg ikke husker feil. Ta ut baksetet, så er det et deksel.

Det er heller ikke vanskelig å høre hvor pumpa sitter hvis du setter på tenningen og hører hvor lyden kommer fra (hvis den ikke er helt defekt da).

Endret av Stitch626
Lenke til kommentar
Pumpa sitter vel på toppen/i tanken hvis jeg ikke husker feil. Ta ut baksetet, så er det et deksel.

Det er heller ikke vanskelig å høre hvor pumpa sitter hvis du setter på tenningen og hører hvor lyden kommer fra (hvis den ikke er helt defekt da).

8692239[/snapback]

Takk for svar :) Ja jeg har gjort det og da hørtes det ut som om den var i tanken, ville bare forsikre meg før jeg gjorde noe med det..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager dobbeltposten, og beklager hvis jeg burde skrevet i en ny tråd, men det virket liksom litt ryddigere å fortsette her.

Jeg har nå fåttt bytta bensinpumpe, opptil flere ganger faktisk. kjøpte en pumpe på biltema, satt i den, tok den ut da den ikke fungerte, satt i den ganmle igjen, så kutta den ut. Så fant vi ut at det var bytta om på noe pluss og minus poler på den biltema pumpa, så fiksa vi det og så var alt i orden. Frem til i går (den ble montert på søndag), da var den helt død igjen. Så kjørte min kjære til biltema og fikk den bytta, og nå har vi satt den på plass, men bilen går fortsatt ikke.

Den starter opp, og bensinpumpa går, men etter 3-6 sek, så stopper den igjen. Hvis jeg gir gass så stopper den momentant. Har prøvd å taue den igang, men uten hell.

Setter veldig pris på raske svar, his noen har noen tips eller ide om hva det kan være. Er rimelig lei av å demontere og montere bensinpumpe nå. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...