Bruker-88036 Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Det gror godt i Fredrikstad.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Bruk clone stamp i PS eller GIMP og fjern strømledningen bak, samt juster opp kontrast litt, så synes jeg det begynner å bli bra. Fint motiv, men kunne kanskje hatt et litt større utsnitt? Ellers veldig bra.. Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes at busken ble litt for anonym, dersom den skal være hovedmotivet i bildet. Kan kanskje ordnes med utsnitt? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Jo, takk for tilbakemeldingene. Jeg måtte bare legge ut det bildet. Helt sykt, en busk på taket.. Forresten, det er mye forfall å ta bilde av i Fredrikstad om man bare ser seg litt rundt. Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, mye handler om å se. I hverdagen tror jeg vi går med STORE skylapper på. Å gå på fototur er en fin måte å oppleve "virkeligheten" på. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, mye handler om å se. I hverdagen tror jeg vi går med STORE skylapper på. Å gå på fototur er en fin måte å oppleve "virkeligheten" på. 8692375[/snapback] Ja, enig i det. Må jo innrømme at jeg etter at jeg kjøpte meg kamera har begynt å se på verden med "nye øyne". Selv om kameraet ligger hjemme. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 heh.... er de gangene kameraet ligger hjemme jeg oppdager det mest intresante å ta bilde av Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Helt genialt bilde! SJEKK DEN BUSKEN DA! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 heh.... er de gangene kameraet ligger hjemme jeg oppdager det mest intresante å ta bilde av 8701587[/snapback] Jepp! Også går du tilbake.. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes husveggen og vinduet ser ut til å være langt mer interessant enn taket, så her tror jeg jeg ville forsøkt med en komposisjon med busken oppe til venstre og så fått med mindre tak og mer vegg. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Det jeg finner mest interessant med bildet er jeg har vært "innenfor murene" der hvor bildet er tatt. Det er langt mer interessant det man finner bak og inne i det gamle huset. Heldigvis har huset nå blitt stengt for de narkomane, dessverre betyr det også at man ikke lenger kan gå inn å ta bildet der. En fin "location" for å fotografere forfall. Når det gjelder bildet ditt synes jeg dessverre ikke det var noe å hente. Bildet er uinteressant. Ikke la det ta motivasjonen vekk fra deg, fortsett å ta bilder og ha det gøy. Foto er gøy og noe man lærer ved å ta bilder atter bilder. Lykke til videre og ha det masse gøy framover. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Det ser ut som en av nærkishusa under brua på lislebysiden Som folk sier.. Busken er alt for annonym. Alt for langt i fra. hm.. ja.. å resten er sagt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det ser ut som en av nærkishusa under brua på lislebysiden Som folk sier.. Busken er alt for annonym. Alt for langt i fra. hm.. ja.. å resten er sagt. 8704339[/snapback] Nei ikke under noen bru, det er i sentrum. Rett ved Torvbyen. Og at bildet er uinteressant, det er jo en busk på ett tak.. Mulig at folk fra Fredrikstad er vant til å se sånt, men der jeg kommer fra er dette veldig uvanlig. Endret 26. mai 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Stilig bilde! Hadde blitt flott om du hadde skrudd ned/fjernet fargene på taket, og opp på busken, evt skrudd opp kontrasten i hele bildet. Kul stemning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå