Gå til innhold

Ett bilde av en busk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, mye handler om å se. I hverdagen tror jeg vi går med STORE skylapper på. Å gå på fototur er en fin måte å oppleve "virkeligheten" på.

8692375[/snapback]

Ja, enig i det. Må jo innrømme at jeg etter at jeg kjøpte meg kamera har begynt å se på verden med "nye øyne". Selv om kameraet ligger hjemme.

Lenke til kommentar

Det jeg finner mest interessant med bildet er jeg har vært "innenfor murene" der hvor bildet er tatt. Det er langt mer interessant det man finner bak og inne i det gamle huset. Heldigvis har huset nå blitt stengt for de narkomane, dessverre betyr det også at man ikke lenger kan gå inn å ta bildet der. En fin "location" for å fotografere forfall.

Når det gjelder bildet ditt synes jeg dessverre ikke det var noe å hente. Bildet er uinteressant. Ikke la det ta motivasjonen vekk fra deg, fortsett å ta bilder og ha det gøy. Foto er gøy og noe man lærer ved å ta bilder atter bilder.

Lykke til videre og ha det masse gøy framover.

Lenke til kommentar
Det ser ut som en av nærkishusa under brua på lislebysiden :p

Som folk sier.. Busken er alt for annonym. Alt for langt i fra. hm.. ja.. å resten er sagt.

8704339[/snapback]

Nei ikke under noen bru, det er i sentrum. Rett ved Torvbyen.

Og at bildet er uinteressant, det er jo en busk på ett tak.. Mulig at folk fra Fredrikstad er vant til å se sånt, men der jeg kommer fra er dette veldig uvanlig.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...