Gå til innhold

Ny mobil/mp3 spiller i løpet av sommeren

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny mobil i løpet av sommeren. Er ute etter en telefon som fungerer bra både som mobil og mp3 spiller. gjerne en litt tynn telefon som også ser bra ut. også viktig at den har gode, raske menyer, og har god brukervennelighet.

Funksjoner:

-Kalender: ja

-GPRS: Ja.

-Email klient: ja

Form:

-Format: åpen for alt

-Vekt: Ikke altfor tung.

-Sprut/støtsikker: nei

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Helst litt stor

-Touchscreen: kanskje

Pris:

Maks. 4000

Diverse:

-Merke: Åpen for det meste

-Kamera: ja

-Videokamera: ikke viktig

-Symbian: ikke viktig

-Infrarød port: nei

-Blåtann (Bluetooth): ja

-Minne: ja, hvis ikke stort minne på tlf

-Minnekort?:

-MP3: Ja

-Triband: Ikke viktig

-3G: gjerne, men ikke et must

-Wlan: gjerne, men ikke et must

-GPS: Nei.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: ikke viktig

-Radio: ikke viktig

-Bruksområder: mp3 spiller

Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ville jeg gått for Sony ericsson W880i  :D

8690840[/snapback]

Hørrest ut som du vil lika Sony ericsson, eg e vertfall veldigt fornøyd me det.

Eg personligt ville hatt w880i. Einaste den e jo så sinnsjukt liten at eg møste an sikkert me ein gong;D

Eller:

Sony Ericsson W660i

Sony Ericsson K810i (Ikkje så god mp3 mobil, men litt større skjerm. Kamera er vel litt bedre en de to andre og)

http://www.sonyericsson.com

Lenke til kommentar
Da ville jeg gått for Sony ericsson W880i  :D

8690840[/snapback]

Hørrest ut som du vil lika Sony ericsson, eg e vertfall veldigt fornøyd me det.

Eg personligt ville hatt w880i. Einaste den e jo så sinnsjukt liten at eg møste an sikkert me ein gong;D

Eller:

Sony Ericsson W660i

Sony Ericsson K810i (Ikkje så god mp3 mobil, men litt større skjerm. Kamera er vel litt bedre en de to andre og)

http://www.sonyericsson.com

8690957[/snapback]

Har tenkt litt på w880 og k810. eneste jeg syns er litt dumt med w880 er den lille skjermen. noen som vet når w660 kommer? den ser interessant ut.... og er det egentlig store forskjeller på walkmantelefonene og k810 når det gjelder musikkavspilling, annet enn snarveisknapper?

Lenke til kommentar

når jeg prøvde kameraten sin w880i fikk jeg sjokk over hvor dårlig lyd det var i høyttalern til å være en walkman telefon, noe mange klager over. Syns også skjermen ble litt for liten, men til gjengjeld er den utrolig stilig og lett! lyden på øreproppene er nok svært god så hvis du ikke er opptatt av skjerm og høyttaler så er nok ikke dette en aller værst tlf;)

Lenke til kommentar
Er det noen forskjeller mellom W660i og W610i bortsett fra utseende? Og er det noen endringer i menyene og mp3-spillern i forhold til W710i?

8756748[/snapback]

Så vidt jeg vet så har w610i bedre kamera med autofokus,noe w660i ikke har.

Lenke til kommentar

Har lest litt mer om det nå (spør først og skyt etterpå, vet du), og W660i har 3G i stedet for EDGE. Personlig har jeg ikke noe særlig imot at de dropper autofokusen. Tror ikke man kan se så stor forskjell likevel, og dessuten slipper du å vente på at den skal fokusere.

Men programvaren er helt lik, altså? OT: Når kommer egentlig SE-telefonene med det nye grensesnittet? Og noen som vet om det kommer en hendig klapp med Walkman 2.0 snart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...