Aleksander- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Denne casemodden må være blandt top 3 av hva jeg har sett. Ekstremt fokus på detaljer og småting. Spesielt vanntanken og PSU housingen var best syns jeg. Fikk masse ideer herfa, tenker på viftene og tanken. Stor er den også, skjermen ved siden av er en 19" og kassa veger totalt 140lbs! Bilde er tatt fra overclock.net Endret 24. mai 2007 av alex503 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vet ikke omd et var han, emn en akkurat lik selvbygd vanntank ble solg på ebay for rundt 10$ Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvor mange kg er 140lbs ca? Svær pc Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hvor mange kg er 140lbs ca? Svær pc 8690349[/snapback] 140/2,205 = ca 63kg ..det var jo lite. Ultimat LAN pc altså Endret 24. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 NICE! Lurer på hva slags kabinett han har brukt, eller om han har bygd alt selv... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Finnes det worklog for dette beistet? Utrolig bra utført! Edit: Fant den nå Endret 24. mai 2007 av Dusken Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Finnes det worklog for dette beistet? Utrolig bra utført! Edit: Fant den nå 8692535[/snapback] sleng ut link! fant det ikke Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Finnes det worklog for dette beistet? Utrolig bra utført! Edit: Fant den nå 8692535[/snapback] sleng ut link! fant det ikke 8692563[/snapback] bare bla i sidene, bilder og info ligger der. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Finnes det worklog for dette beistet? Utrolig bra utført! Edit: Fant den nå 8692535[/snapback] sleng ut link! fant det ikke 8692563[/snapback] bare bla i sidene, bilder og info ligger der. 8692728[/snapback] kan du ikke bare legge ut link da? finner det ikke Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Samme sida som Alex posta. Link HER Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bygd fra grunn av det meste i plexi ser det ut til !! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bygd fra grunn av det meste i plexi ser det ut til !! 8693764[/snapback] har du følt med på hele greia? det har jeg, den er omtrent helt av bare plexi hele "chassis" med evt. hyller og styling osv. på tinga er i plexi. Jævli mye plexi der! Men fy faen så nice det ble Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har bare sett imellom bildene .... Han har solgt pumpen sin og vanntanken sinn på Ebay ..... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har bare sett imellom bildene .... Han har solgt pumpen sin og vanntanken sinn på Ebay ..... 8693970[/snapback] hmm, mener å ha lest en plass der at han skal ta fra hverandre greia og kaste det som ikke kan selges eller noe sånt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skrev et innlegg tidligere, men det virker som om noe har gått galt :s Uansett; syns dere dette er et pent kabinett? Kan være enig i at det er et monsterkabinett, men monstre er som kjent ikke pene. Dette er jo overdynket med diverse stæsj etter min mening. Mannen/kvinnen bak skal iallfall ha kreditt for alt arbeidet som har blitt lagt ned i dette prosjektet! Goscinny Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skrev et innlegg tidligere, men det virker som om noe har gått galt :s Uansett; syns dere dette er et pent kabinett? Kan være enig i at det er et monsterkabinett, men monstre er som kjent ikke pene. Dette er jo overdynket med diverse stæsj etter min mening. Mannen/kvinnen bak skal iallfall ha kreditt for alt arbeidet som har blitt lagt ned i dette prosjektet! Goscinny 8699393[/snapback] Enig, er ikke noe pent i den forstand jeg definerer som pent. Men, det er jo ett "kult" kabinett som det er lagt bak masse arbeid og skillz i, det står det respekt av. Er ein mann fra amerika btw Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Stygt? ja. Tøfta? JA! Mannen har god fantasi. Det som gjør at dette prosjektet skiller seg sånn ut er detaljfokuset, hver eneste kabel er klamra med hjemmelagde klamre i plexiglass og temaet er gjennomført fra begynnelse til slutt. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Skrev et innlegg tidligere, men det virker som om noe har gått galt :s Uansett; syns dere dette er et pent kabinett? Kan være enig i at det er et monsterkabinett, men monstre er som kjent ikke pene. Dette er jo overdynket med diverse stæsj etter min mening. Mannen/kvinnen bak skal iallfall ha kreditt for alt arbeidet som har blitt lagt ned i dette prosjektet! Goscinny 8699393[/snapback] Overdynket med diverse stæsj? Denne mannen setter opp et kabinett av ren perfeksjonisme og nøyaktighet, og du sammenligner det med en halv kabelstrømpe og kalde katoder? Det du her betegner som 'stæsj' er håndlagde detaljer som står i stil med resten av verket. Ja, det kan bli noe voldsomt for noen, men det skiller seg ut positivt på en eller annen måte uansett. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har da heller ikke lagt skjul på at dette er bra håndverk! Jeg hadde aldri klart noe liknende, ikke i nærheten en gang. Og ja; det er detaljer. Men masse bra utført arbeid og masse detaljer gjør det ikke automatisk til et pent kabinett! Jeg antar at vi alle har forskjellig smak på kabinetter. Jeg liker det enkle med rolige farger og detaljer som ikke nødvendigvis skriker etter oppmerksomhet. Jeg liker kabinetter som Lian Li og en del Antec-modeller. Andre liker kabinetter som for eksempel dette. Ingenting er "riktig". Goscinny Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her inne er det vel din smak som er den riktige, ved at du peker i retning Antec og Lian Li. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå