flippant Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I det sikkert noe obskure underforumet til Fotografi, "Konkurranser" pågår det for tiden en uformell avstemning om hvilket av 9 bilder som best illustrerer 17. mai. Tråden finner du hvis du følger denne linken og har lyst til å komme med din mening. Klikker du på de små bildene kommer fullversjonen opp. hvis dette skulle være mot noen regler kan moderator slette denne tråden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Stemte nr. 6. Der så man hele slottet, masse flagg, glade ansikt, og fint vær Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor lager du en slik post i alle forumkategoriene? Lenke til kommentar
flippant Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor lager du en slik post i alle forumkategoriene? 8690212[/snapback] Heisann! Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, for å være ærlig. Som moderator vet du naturligvis at man kan gå inn på hver enkelt brukers profil og se denne personens tidligere innlegg på diskusjon.no som helhet. Hvis du klarer å finne ett innlegg fra min side som i det hele tatt ligner på dette, i noen forumkategori, får du en kjeks. Hva var det du egentlig lurte på? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor lager du en slik post i alle forumkategoriene? 8690212[/snapback] Heisann! Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, for å være ærlig. Som moderator vet du naturligvis at man kan gå inn på hver enkelt brukers profil og se denne personens tidligere innlegg på diskusjon.no som helhet. Hvis du klarer å finne ett innlegg fra min side som i det hele tatt ligner på dette, i noen forumkategori, får du en kjeks. Hva var det du egentlig lurte på? 8690363[/snapback] Det trenger ikke være fra din side så lenge det eksisterer fra før Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Heisann! Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, for å være ærlig. Som moderator vet du naturligvis at man kan gå inn på hver enkelt brukers profil og se denne personens tidligere innlegg på diskusjon.no som helhet. Hvis du klarer å finne ett innlegg fra min side som i det hele tatt ligner på dette, i noen forumkategori, får du en kjeks. Hva var det du egentlig lurte på? 8690363[/snapback] Beklager. Det er bare det at forumet har fått en haug med tråder som har reklamert om denne konkurransen i andre kategorier. Jeg antok automatisk at det var samme person som laget alle trådene. Tok en feil. Forøvrig er jeg her usikker på tiltakene, så jeg lar en annen ta seg av eventuell moderering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå