levlex Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Megapiksler i fleng, høy skjermoppløsning og mobil som betalingskort. Her er tre av Japans heteste vårnyheter. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 480x800 oppløsing for mobilskjerm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 480x800 oppløsing for mobilskjerm 8689206[/snapback] Det er mer enn vanlige tvr her i landet Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 seriøst hvorfor kan ikke alle bruke det samme nette? Blir bare sykt sur når jeg leser slike artikler som dette. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) den casioen var fristende. greit kamera, klappdesign og vridbar hovedskjerm slik at en kan bruke saken som ett vanlig kompaktkamera. når det gjelder slikt som mobilen som betalingskort så slipper japan å vente på at en standard skal bli ferdig. dem store selskapa er gjerne eid av samme folka slik at banken, produsenten og operatøren er deler av ett større firma... fordømt enkelt å ordne ting da siden en kan bare få kunden til å flytte sin konto til firmabanken i samme slengen... var det noen som sa monopolaktig? Endret 24. mai 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) den casioen var fristende. greit kamera, klappdesign og vridbar hovedskjerm slik at en kan bruke saken som ett vanlig kompaktkamera. eneste jeg husker fra CASIO er de billige digital armurene... Kommer til Norge?Nei, disse telefonene kommer ikke til Norge. Som mye annet snop som lages i øst er telefonene spesiallaget for japanernes eget mobilnett og dermed umulig å bruke i det norske GSM-nettet. Kanskje du burde spesifisere hvorfor: Fordi det norske GSM NETTET SUGER HARDT! Norsk GSM nett vil aldri talke "høyhastigheten" som japanere har... Endret 24. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Litt skeptisk til å ha mobilen som bankkort. Har du mistet telefonen har du faen meg mistet betalingsmuligheter og :/ Liker å litt separering, ja ... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Joda, mye interessant der. Nr 4 ligner litt på "bønnemobilen" fra Sony- ericsson. Ellers var skjermoppløsning på 400x 800 ganske sykt. Det kommer vi nok ikke til å få her i landet med det første nei.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) eneste jeg husker fra CASIO er de billige digital armurene... De er blant de største på kompaktkamera, kalkulatorer, kassemaskiner, keyboards i Norge idag. Velkommen til 2007. Endret 24. mai 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis man går på sonyericsson.com og velger japan får man se mye rare greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg