Lutador Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei Trenger virkelig et koblingsskjema for Noby 65 kombisentral.. Trenger skjema som viser kordan en skal koble opp 3 branndetektorer, manuell melder, to PIR detektorer, ei sirene, ei alarmklokke og et kodetastatur. Ville vært skikkelig supert om noen kunne hjulpet meg med dette. Lenke til kommentar
helvar Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei Trenger virkelig et koblingsskjema for Noby 65 kombisentral.. Trenger skjema som viser kordan en skal koble opp 3 branndetektorer, manuell melder, to PIR detektorer, ei sirene, ei alarmklokke og et kodetastatur. Ville vært skikkelig supert om noen kunne hjulpet meg med dette. 8688812[/snapback] ring noby å få et skjema, de holder til på Lamberseter i Oslo. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gjør slik Helvar sier. Jeg ringte securitas for å få koblingsskjema for et symphony four skap som kom fra de og de er _svært_ behjelpelige. Fikk koblingsskjema og kodeoppsett av dem, pluss at jeg fikk et telefon nummer jeg kunne ringe vist jeg trengte hjelp med koblingene. Ps; Husk å si at du er fra en skole Lenke til kommentar
Lutador Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Ok, takk skal dere ha, skal prøve det på tirsdag.. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ser att det allerede finnes en tråd om Noby 65 her så gidder ikke å lage en ny! Kan noen lage ett skjema til meg? Skal ha 2 PIR detektorer, en magnetkontakt og en Sirene. Jeg har ikke peiling på Data Elektronikk og kom opp til eksamen i dag! Hurra. Går forresten VG2 Elenergi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå