Snoop Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Jeg har en 1.3GHZ amd ATHLON,512DDRRAM,Geforce 4 TI4200 og Win XP Jeg starter dataen helt vanlig, alt er normalt, som oftest når jeg starter dataen går jeg inn på Min DataMaskin, jeg mapper for noen spill osv så jeg må mye inn der! Jeg dobbeltklikker på Min DataMaskin, men fy**** det kommer en sånn lommelykt som står å lyser i flere minutter, etterhvert kommer diskene from osv, men det er etter noen minutter, noe som er UTROLIG plagsomt! Er det noen som har løsningen på dette problemet? Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 en mishandlet cd i cd-drevet? Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 hva menes med mishandlet? :o :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan være DHCP'en fra ditt nettverskort som bugger maskina. Jeg hadde det problemet da jeg hadde LAN her hjemme og NIC stod på DHCP. Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hva menes med mishandlet? :o :-? ripet som bare det osv. da pleier den ofte stå en stund for å prøve å bli klok på cden, noe den kanskje ikke gjør hos deg ta den ut og prøv da. Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Takk, B-REAL, Du snakker arabisk, kan du si det en gang til? (im newbie) Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 BUMP, neeeeeed help! VærsåSnill! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Takk, B-REAL, Du snakker arabisk, kan du si det en gang til? (im newbie) Det er da ikke arabisk DHCP er den tingen som ordner deg en IP-adresse i et nettverk eller til internett. DHCP ordner deg automatisk denne adressen til din tilkobling. Hvis du derrrimot setter en fast IP-adresse slik som jeg har på på mitt LAN så kan du kanskje bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå