Mala Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Cockpit View på Hillclimb var jo kongemoro da:D 8731408[/snapback] Fullstendig enig, heilt konge når ein skrenser perfekt rundt svingene med med stor fare for å ramle utefor Så kan man da spørre seg om skrensinga likevel var så perfekt Men eg var lite begeistret for eine cockpit view`en i byggyen da. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dette må være det kuleste bilspillet jeg har spilt noengang. Akkurat min type spill, Stor fartsfølese, utrolig digg grafikk, kjempe bra lyd. også liker jeg det litt arkade aktig. Hadde nermest blitt irritert om dette spillet hadde vært som en simulator. Liker absolutt denne type spill mye bedre. Men det er jo forsåvidt en smakssak. Også skade modellen da, den var jo bare konge. "there goes the turbo " Rett og slett et genialt bra spill i mine øyne og absolutt et must have, har spilt demoen så mye at øya snart ramler ut hehe. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Ang skademodellen: Jeg kunne fremdeles kjøre bilen helt fint, den gikk rett og svingte bra, dog var den litt treig Endret 29. mai 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hehehe, men det der var vel på rookie? Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sier bare en ting: Dette blir kjøp! Kjempespill! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvem har MS rattet og har prøvd det på dette spillet?? hvordan er det? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 har nylig lastet ned Forza 2 demoen, og må si at det ser horibelt ut.. har jeg lastet ned forza 1 demo her eller? dirt var gøy det, lyset minte meg litt om motorstorm.. men merkelig kjørefysikk :/ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Forza 2, skjønner jeg meg ikke på. Du spiller uten AA men når du ser på replays så er AA skrudd på?? Okay.. Meb Dirt sin grafikk er nydelig. Likte det godt. Bare det går ann og kjøre ut av veien uten og bli hentet tilbake.. Kjøper det nok uansett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvem har MS rattet og har prøvd det på dette spillet?? hvordan er det? 8736283[/snapback] Utifra demoen, kan eg si det at spillet bør absolutt ikkje spilles med ratt og pedaler. Det er utrolig ubrukelig sammenlignet med PGR3 og Forza 2. Holdt nesten på å avskrive spillet pga. dette. Testet det med kontrollen, og "det nye" første intrykket økte betraktelig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvem har MS rattet og har prøvd det på dette spillet?? hvordan er det? 8736283[/snapback] Utifra demoen, kan eg si det at spillet bør absolutt ikkje spilles med ratt og pedaler. Det er utrolig ubrukelig sammenlignet med PGR3 og Forza 2. Holdt nesten på å avskrive spillet pga. dette. Testet det med kontrollen, og "det nye" første intrykket økte betraktelig. 8736623[/snapback] http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=187324 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Informativ link, skal sette meg ned med den i frihelgen se hvilke forbedringer som må til Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Blir bare et spill i sommer da jeg tilbringer mye tid i campingvogna men det blir garantert Dirt da jeg rett og slett synes demoen er mye bedre enn Forz2 Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har et spm angående multispiller delen av spillet. Vet noen om det er splitscreen på Dirt? Det er liksom hele moroa med et slikt spill som ligner litt på Rallisport challenge. Syntes liksom bilspill blir litt tamt hvis det ikke finnes muligheter for flerspilling. på forhånd takk:) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du spiller uten AA men når du ser på replays så er AA skrudd på?? 8736471[/snapback] In-game, 2x AA, 60 FPS Replay, 4x AA, 30 FPS Lenke til kommentar
freke Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvem har MS rattet og har prøvd det på dette spillet?? hvordan er det? 8736283[/snapback] Har prøvd det. Skulle ønske jeg lot være. Makan til DRiT, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel vel, kan med ett be folk trykke på linken over. Tok noen tips fra den tråden og styringen blei mye bedre enn ved orginal instillingene. VAr ikkje klar over at man kunne sette opp rattet sjøl eg før linken over poppet opp Er snakk om ratt og pedal her altså. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har vunnet på alle løpene på medium med normale innstillinger, da skal jeg jammen å stille det inn så det blir mye større tider jeg vinner med Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vel vel, kan med ett be folk trykke på linken over. Tok noen tips fra den tråden og styringen blei mye bedre enn ved orginal instillingene. VAr ikkje klar over at man kunne sette opp rattet sjøl eg før linken over poppet opp Er snakk om ratt og pedal her altså. 8745767[/snapback] Vil du røpe hva du bruker på innstilligene på Dirt? Jeg fucka opp så det blei værrre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hmm..godt spørsmål:P hmm kan sjekke linken nærmer og ressonere meg frem til noenlunde instillinger. Men dette var bare no eg testet kjapt for å se om det virkelig blei bedre da:P Synd demoen ikkje lagrer data, man må gjøre dette hver gang mas starter demoen på nytt. Endret 31. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 og da var spillet forhåndsbestillt hos absoluttspill.no ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå