BlastyTrasty Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ville berre gjere folk klar over at demoen no er ute på Xbox Live Marketplace. 770MB of demo-goodness! Litt om demoen: >> Name: Colin McRae: DiRT demo >> Price: Free >> Availability: Not available in Mexico or Asia >> Dash Details: High speed, adrendaline fuelled, off-road racing. >> Size: 768.79 MB 3 banar: It has a Super Stage Crossover against Colin McRae himself, a buggy race with 9 opponents and a hill climb. http://www.xboxic.com/news/2957 Me kan og bruka denne tråden til inntrykk! Eg lastar ned no, kjem tilbake med inntrykk seinare. Endret 24. mai 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sweeet. Skal lastes ned så fort jeg kommer meg hjem fra jobb.. O'glede Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Etter å ha testet demoen ganske lenge nå sitter jeg igjen med mange inntrykk. Grafikken er herlig! Fysikken er bra, men det er litt for mye arkade (Nå kan man bare velge mellom amateur og novice, så kanskje det blir vanskeligere på i andre grader?), bilene oppfører seg bra. Bilen kan gå istykker så man må restarte race'et. Menyene hadde et litt 'luksus'-preg over seg, ser gjennomført ut. Jeg må kjøpe meg ratt og pedaler! Endret 24. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Må man være gold member på xbl for å kunne laste ned denne nå, eller er det tilgjengelig for alle? Når er release på dette spillet? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Må man være gold member på xbl for å kunne laste ned denne nå, eller er det tilgjengelig for alle? Når er release på dette spillet? 8688648[/snapback] Tilgjengelig for alle. Slippdato: 21. juni Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Eg har GOLD, så kan ikkje svara på om ein treng dette for å hente demoen. Men Xboxic nemnar ingenting om dèt så. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nice skal lastes ned når jeg kommer hjem fra skolen... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bertelsen, hvor lett blir bilene ødelagt? Er det realistisk? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Joooda, jeg tror jeg kræsjet i 150 km\t i en stor stein, da måtte jeg restarte fordi motoren ble knust. Ellers er skademodellen veldig bra. Man kan kun velge mellom amateur og novice i demoen, så da står vel skadegreiene på medium. Tror nok at bilene tåler mye mindre på expert. Endret 24. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Eg var berre heimom i lunsjen å satte på nedlastinga. Ser fram til å kome heim etter jobb idag å få testa det! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Trur dette Rally spelet blir stort! Eg ser potensiale i den 'heller spesielle' online racinga. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Regn og møkkavær i Oslo. Blir godt å kunne komme hjem og kose seg med dette spillet. Er det smooth og er handling på bilene bra? Fint om noen kan sammenligne dette med andre rallyspill til gode gamle xbox(1) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg ELSKER hillclimb Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Gleder meg bittelitt til å teste detta nå..! Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Regn og møkkavær i Oslo. Blir godt å kunne komme hjem og kose seg med dette spillet. Er det smooth og er handling på bilene bra? Fint om noen kan sammenligne dette med andre rallyspill til gode gamle xbox(1) 8689232[/snapback] Hvis det bare er ørlite granne i nærheten av det Rallisport Challenge 2 var, så ser jeg meg kjempefornøyd. Det var nok også ganske arkadeaktig, i hvert fall langt unna Richard Brurns - men hvem vet, kanskje ekspert modus er mer realistisk? Ser jo ut til å være såpass mange forskjellige biltyper og race, at reinspikka simulator-rally nok ikke har fått tid eller plass i dette spillet... Gleder meg uansett til å komme hjem og prøve. Drittvær er kos! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Richard Burns var i vanskeligaste laget, synes eg. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Post #15 Bruker Registrert: 04/10-2005 Innlegg: 68 Advarselnivå: (0%) Dette blir garantert mitt nye favoritt spill til xbox360,knuser forza og pgr3 ned i støvlene både når det gjelder grafikk og kjørefølelse.Herlig grafikk og fartsfølelse spesielt fra dashboard view som man er avhengig av på bilspill etter min mening.Eneste - er at det hakket litt men regner med at det er ordnet opp i fullversion.Bare tanken på dette spillet med ratt gjør meg svimmel.Nå kan det jo hende at forza blir endel bedre enn demoen da men jeg er ihvertfall ikke i tvil om min favoritt. Dette innlegget har blitt redigert av eddie1: i dag, 14:27 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Mykje gode erfaringar her, og 40 minutt til eg er ferdig på jobb. Lite bra! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Endelig hjemme etter å ha sluppet å komme opp i eksamen og sluttet tidlig... Det går litt treigt, men snart nede nå. Gleder meg til å prøve, for dette lover bra. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Godt å høre at dere er fornøyd, kanskje blir det enda bedre(grafisk) på PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå