Pojke Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det er noe som musa mi har begynt med i det siste. Den slår seg på en måte av og på med hyppige mellomrom, jeg får en lignende "dudøng - dødung" lyd. Lyset i musa slår seg av. Det kan vare fra alt fra 0.5 sek til 30 sek, men varer som regel i 2-7 sekunder. Når den har slått seg helt vrang endrer jeg USB port, da funker musa igjen, men gir fort beskjed til windows om å gi en "dudøng - dødung" lyd relativt kjapt. Til info: dudøng = En ting i USB'portet er disablet i windows (synkende tone) dødung = En ting i USB'portet er enablet i windows (stigende tone) Det jeg har gjort for å prøve å ordne problemet er å: - oppdatere USB driverne til Hovedkortet (DFI Lanparty Ultra IIb) - oppdaterte mus driverne ( Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, første utgave) - prøvd den i forskjellige USB-porter. Både de bak på hovedkortet og noen USB-porter som er fremme på kabinettet. De som er kjent med hovedkortet vet hva jeg mener... - USB til PS2 adapter. Da funket ikke musen i det hele tatt. Problemet har økt i stigende grad etter at jeg skiftet ut mitt gamle Keytronic tastatur (eplemost søl) med et mye eldre og dårligere IBM tastatur. Lekt litt med tanken på at det kan være problemet, uten at jeg ser noen grunn til hvorfor. Fant et keytronic look-a-like tastatur i en søppeldunk her på jobb i forrige uke. Det er nå vasket og tørket og testet. Funker bra på en pc her på jobben. Skal hjem å teste nå. Har egentlig ikke så stor tro på at det er det som er problemet, så er det noen som har opplevd samme problem og som fant en løsning? Hadde satt stor pris på svar, ettersom jeg heller ikke tror at det kan være selve musen som er ødelagt. Endret 24. mai 2007 av Pojke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå