Gå til innhold

Isp Decimator - Ultimate Noise Reducer?

GothicGuy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Det har eg då aldri sagt? Slutt å vri på ting.

Eg seier at eg veit at ein pedal kan låte like bra som rørvreng.

8692245[/snapback]

sånn sett ja... det er godt mulig men de koster sikkert flesk, men foretrekker fortsatt en fullblods røramp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går an å supplere ein "fullblods" røramp med effekter òg.

Sei at du skal spele noko anna enn metal med 5150'en din. Uffda, då vart den plutseleg ubrukeleg.

Og sant nok. Du må over tusenlappen for å få ein vrengpedal som har noko for seg om du er litt kresen.

Uansett er det veldig, veldig, veldig få gitaristar som køyrer gitaren sin rett i ampen.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det går an å supplere ein "fullblods" røramp med effekter òg.

Sei at du skal spele noko anna enn metal med 5150'en din. Uffda, då vart den plutseleg ubrukeleg.

Og sant nok. Du må over tusenlappen for å få ein vrengpedal som har noko for seg om du er litt kresen.

ja selvfølgelig er 5150 ubruklig til noe annet, men det er ikke poenget

men dette er min personlige mening, fordi jeg bruker bare en 5150 og det er den lyden jeg vill ha. før jeg fikk meg en 5150 gikk jeg gjennom mange pedaler og transistor forsterkere for og fine lyden "min" etter jeg fikk 5150 har jeg aldri sett tilbake.

dette kommer også helt ann på musikk sjanger, jeg snakker utifra det harde metal miljøet, der mange amøber bruker distrotion pedaler som låter helt jævlig.

jeg liker ikke lyden en pedal gir meg,til det jeg spiller, men hvis jeg f.eks skulle ha en annen lyd en spesifikk lyd ville en pedal vært bra, men det finnes også andre amper som gir anderledes lyd, noe jeg synes er bedre enn pedaler.

Uansett er det veldig, veldig, veldig få gitaristar som køyrer gitaren sin rett i ampen.

8692300[/snapback]

jasså? jeg har inntrykket av at de fleste burker distrotion som er på ampen, noen fordi de er sponset av fabrikanten, noen fordi det rett og slett gir et bedre lydbilde live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...