pierce007 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 vet ikke helt om dette er rette foruminstans.... jeg ønsker å ta opp filmer etc fra tv'en. feks og å kunne programmere dato og klokkeslett for når jeg vil dette. bruker idag parabol og kabeltv - dvs tusenvis av kanaler, og bruk av bla AV1 og AV2 på tv'en. hvordan skal jeg feks kunne programmere et program fra AV1 - viasat pakken, eller feks tv - kabeltv? finnes det noen programmer for slikt? hva annet av programvare etc trenger jeg? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 vet ikke helt om dette er rette foruminstans.... jeg ønsker å ta opp filmer etc fra tv'en. feks og å kunne programmere dato og klokkeslett for når jeg vil dette. bruker idag parabol og kabeltv - dvs tusenvis av kanaler, og bruk av bla AV1 og AV2 på tv'en. hvordan skal jeg feks kunne programmere et program fra AV1 - viasat pakken, eller feks tv - kabeltv? finnes det noen programmer for slikt? hva annet av programvare etc trenger jeg? 8688233[/snapback] Du må ha et eget tvkort i pc,n for å kunne ta opp tv-programmer. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 vet ikke helt om dette er rette foruminstans.... jeg ønsker å ta opp filmer etc fra tv'en. feks og å kunne programmere dato og klokkeslett for når jeg vil dette. bruker idag parabol og kabeltv - dvs tusenvis av kanaler, og bruk av bla AV1 og AV2 på tv'en. hvordan skal jeg feks kunne programmere et program fra AV1 - viasat pakken, eller feks tv - kabeltv? finnes det noen programmer for slikt? hva annet av programvare etc trenger jeg? 8688233[/snapback] Du må ha et eget tvkort i pc,n for å kunne ta opp tv-programmer. 8688322[/snapback] nettopp! hvilke er da å anbefale? jeg er ute etter at det blir god kvalitet på opptakene og god lyd. samt muligheter for å programmere inn dato og klokkeslett for start og slutt og evt andre vikitge momenter. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ta en titt på DENNE tråden her på forumet som omhandler Mediaportal som har det du er ute etter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kva skal ein poste i denne kategorien? Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Les retningslinjene for denne kategorien her. Denne tråden høyrer heime i TV-kort-kategorien og stenges. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg