Gå til innhold

TV opptakk på PC

Anbefalte innlegg

vet ikke helt om dette er rette foruminstans....

jeg ønsker å ta opp filmer etc fra tv'en. feks og å kunne programmere dato og klokkeslett for når jeg vil dette.

bruker idag parabol og kabeltv - dvs tusenvis av kanaler, og bruk av bla AV1 og AV2 på tv'en.

hvordan skal jeg feks kunne programmere et program fra AV1 - viasat pakken, eller feks tv - kabeltv? finnes det noen programmer for slikt?

hva annet av programvare etc trenger jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ønsker å ta opp filmer etc fra tv'en. feks og å kunne programmere dato og klokkeslett for når jeg vil dette.

bruker idag parabol og kabeltv - dvs tusenvis av kanaler, og bruk av  bla AV1 og AV2 på tv'en.

hvordan skal jeg feks kunne programmere et program fra AV1 - viasat pakken, eller feks tv - kabeltv? finnes det noen programmer for slikt?

8688233[/snapback]

Du må ha et eget tvkort i pc,n for å kunne ta opp tv-programmer.

Lenke til kommentar

bruker idag parabol og kabeltv - dvs tusenvis av kanaler, og bruk av  bla AV1 og AV2 på tv'en.

8688233[/snapback]

Du må ha et eget tvkort i pc,n for å kunne ta opp tv-programmer.

8688322[/snapback]

nettopp!

hvilke er da å anbefale? jeg er ute etter at det blir god kvalitet på opptakene og god lyd. samt muligheter for å programmere inn dato og klokkeslett for start og slutt og evt andre vikitge momenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...