skromt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vurderer en slik bil av typen varebil. Sikkert 1998-2002 modell. Eller er jeg bedre tjent med en Mitsubishi Pajero? Har også tenkt på Honda CRV men disse ser ut til å ligge litt høyere. Er villig til å "investere" 40.000-130.000. Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har lite erfaring, men kjenner til to stk. som har/har hatt Sportage i disse årsmodellene: 1. Høyt oljeforbruk og drivknuten ble "knust" under vanlig kjøring! (Bilen var godt holdt og ble kjørt normalt) 2. Kjempefornøyd og ingen problemer. Kjenner en som har Pajero og er kjempefornøyd med den. Men vær obs på at dette er en relativt stor bil med høyt utslipp. Tenker da på det nye avgiftssystemet. Har en kollega som har CRV (mener det er en av de første som kom på markedet i Norge). Kjempefornøyd og 0 problemer. Han kjører ca. 40.000 i året... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Av nyere biler som har kjørt rundt, så har jeg ofte hørt mye ulyder fra diverse KIA-modeller. Naboen vår hadde en KIA der hvor motoren skar seg helt uten videre etter 30.000km.. Jeg tviler litt på byggekvaliteten på disse bilene, men for all del.. Dette er noen år siden, kanskje de har kommet seg noe veldig de siste 2 åra..? Det er ikke værre enn å prøve seg fram! Kjøp en og kanskje det er den bilen du har vært mest fornøyd med? Syns ikke man skal basere seg på rykter. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 nei, for all del. Til nå har offroad kun vært aktuell pga design og form. Og brukt Kia registrert som varebil kan man få ganske billig i forhold til årsmodell og km avstand. Hmm får begynne å vurdere en STV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå