WhoIsLikeGod Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei, Vi fikk i oppgave i dag om å skrive om et av følgende emner i forhold til biologisk mangfold i et område: Befolkningsvekst, miljøgifter, klimaendringer, fattigdom, urbefolkning, innføring av fremmede arter. Problemet mitt er det at jeg ikke har peiling på hva biologisk mangfold er. Ville vært fint hvis noen kunne forklart, så jeg kan starte på oppgaven Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Wikipedia om biologisk mangfold. Mener å huske at det første kapittelet i biologiboken jeg hadde en gang i tiden handlet om biologisk mangfold, noe som etter min mening er en ganske logisk oppbygning av en biologibok...ehm..så sjekk i begynnelsen av boken din. Lenke til kommentar
WhoIsLikeGod Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Wikipedia om biologisk mangfold. Mener å huske at det første kapittelet i biologiboken jeg hadde en gang i tiden handlet om biologisk mangfold, noe som etter min mening er en ganske logisk oppbygning av en biologibok...ehm..så sjekk i begynnelsen av boken din. 8689234[/snapback] Takker! Artikkelen ga meg det meste av hva jeg trengte for å forstå det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå