MyLittlePony Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) http://www.kuleste.net Jeg føler at webdesignet ikkeer helt komplett. Noen her som har noen tips til meg? Jeg syntes liksom at det var så kjedelig EDIT: Fiksa linken nå ^^ Endret 24. mai 2007 av Rubster Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) The Web site cannot be found Kan ha noe med begrensningene på denne pcen da -_- Endret 24. mai 2007 av alex503 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Får feilmelding på den linken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 http://www.kuleste.net/news.php Han posta det samme et annet sted... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ok. Siden din syntes jeg var "Så där". Den ble litt vel rotete for meg.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei Rubster! Dette var ROTETE Teksten i høyre hjørne (oppe) passer ikke inn i den "boksen" Google adds plasseringen var helt feil, skaper masse rot. Var veldig "template aktig". Layouten hadde vært populær for 4 år siden Tables! Fyfy. Les Les før du poster - Oppslagsverk + FAQ Fargene var veldig blasse, den grå passet ikke inne med den blå.. Etter å ha lest kildekoden din... Det der er en template fra e107... template Kan du ikke lage noe eget? Blir rart å gi tilbakemelding på noe andre har gjort... Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Nei jeg klarer ikke å lage noe eget. Men jeg klarer fin å endre på noe andre har laget. Hehe. Takk for responsen =) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Nei jeg klarer ikke å lage noe eget. Men jeg klarer fin å endre på noe andre har laget. 8698905[/snapback] Hvem er det da vi gir respons til? Siden ble for rotere og for du bruker for liten skrift. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei jeg klarer ikke å lage noe eget. Men jeg klarer fin å endre på noe andre har laget. Hehe. Takk for responsen =) 8698905[/snapback] Klarer eller prøver? Klart du klarer! Du må bare gidde å prøve. Last ned OpenOffice og Gimp. Da har du to fine GRATIS programmer du kan begynne å lage noe i. Ikke det beste, men en grei start. Når du etter hvert skjønner mer kan du avansere mtp programvare, hardcoding fremfor WYSIWYG osv.. Lenke til kommentar
wan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Denne siden skriker kommersiell drift; det minner mer om en eller annen reklameside. Den mangler personlig preg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå