pierce007 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det noen som har gode erfaringer med dette? Hva er fordelene/bakdelene med dette? Jeg bor i et hus fra midten av 80-tallet og nettopp fått fiberbånd, 6mbits linje. Har og trådløst nettverk for bla å kunne ligge i senga å surfe. Vil det være noe vits for meg å ta i bruk dette? Har ikke så mye erafring eller kjennskap til dette enda, da jeg ikke har studert dette altfor mye enda. takk for innspill! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har testet dette da jeg ville ha internett ut til garasjen. Fungerte meget fint og den linket opp på 14Mbit mellom nodene. Eneste er at de har litt begrensning, husker ikke heeeelt spesifikt men trur kravene var at strømkabelen ikke måtte overskride 100meter og at de ikke måtte lede gjennom spenningsvern etc da dette kunne skape problemer. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har testet dette da jeg ville ha internett ut til garasjen. Fungerte meget fint og den linket opp på 14Mbit mellom nodene. Eneste er at de har litt begrensning, husker ikke heeeelt spesifikt men trur kravene var at strømkabelen ikke måtte overskride 100meter og at de ikke måtte lede gjennom spenningsvern etc da dette kunne skape problemer. 8687969[/snapback] høres bra ut. en annen ting jeg og lurte på var om jeg vet bruk av nett gjennom strøm vil føre til høyere nettastighet iforhold til det jeg har gjennom fiber? Kan dette og brukes som trådløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå