chil Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Suksessfull overkloking av FSB( se signatur for hardware jeg har) når jeg overklokker FSB klarer jeg og overklokke ca 60-70hmz da plutselig fryser hele systemet. er det virkelig alt jeg kan overklokke eller er det noe jeg må gjøre på forhånd, Cpu tempen er ikke for høy holder seg hele tia godt under 50 grader. takk for svar Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har samme problemet selv.. det laveste jeg har prøvd er 146FSB og det funka ikke Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 dimm ned raminstillingene dine, oppdater til nyeste bios, sett opp spenningen på prosessoren. sist men ikke minst: hvilket hovedkort du har og hvilken fsb du kjører på Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Har du stilt på Vcoren? Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 jeg har Msi kt3 ultra2 hk, kjører på 166fsb(og selvsagt 133 på cpu) Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er raskere aa kjoere begge synkrone, i dette tilfellet 133mhz (cas ned rammen og men du er i gang! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Men uansett: Hvilken core har du? kan vere prossesoren som i det hele tatt naar veggen... Har du proevd aa skru ned multixxxx ? faar jo endel hoeyere ytelse ved aa skru ned den men skru opp fsb (samme mhz tho) ?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå