Naossa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Noen som vet hvordan jeg kommer meg til dos, med XP. Drivsene mine er Ntfs, og det funker ikke å bruke en gammel bootdisk fra 98,, jeg skal formatere å sliter. Trenger hjelp her, fort.. har virus :S Takk for alle svar. Lenke til kommentar
FivestarBob Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du skal få all hjelp du trenger når du gjør om på topicen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Start opp med cd-rom en som første oppstarts enhets, Det stiller du inn i bios'en. Lenke til kommentar
Naossa Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Sånn FivestarBob ? Har du noe mer info en det Kjetil Lura sier som jeg kan trenge? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Sånn FivestarBob ? Har du noe mer info en det Kjetil Lura sier som jeg kan trenge? De er nye så eg gadd ikke kommentere emne feltet, Men det er mye bedre nå. Du kan laste ned en oppstart diskette hær http://www.bootdisk.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå