ozzo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har nettop installert Ubuntu 7.04, og etter dette installerte jeg beryl-manager. Etter en kjapp restart forsvant windows-manager når jeg starter beryl i beryl-manager. Jeg har satt effektene tilbake til Gnomwindusbehandler, og da får jeg tilbake windows-manager. Om det var noen som ikke forstod hva jeg mener med windows-manager, mener jeg linjen øverst som man kan bruke for å flytte ruter rundt med musen. Beryl fungerte i begynnelsen, men etter jeg har gjort noe, fungerer ikke dette lenger. Har et nvidia skjermkort. Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei. Anbefaler deg å søke på beryl på ubuntuguide.org. Følgende er kopiert derfra og vil forhåpentligvis fikse problemet ditt. "If when you start Beryl you find your windows have no title bar (with the minimise, maximise and close buttons) or borders, you may need to add the following line to the device section of the file /etc/X11/xorg.conf (See this page http://forum.beryl-project.org/viewtopic.php?f=35&t=1631 for details):" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå