Gå til innhold

Nytt spill til min elskbare PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ikke lenge til alone in the dark kommer (29 juni) ^_^ et spill jeg skal ha = )

8688023[/snapback]

.........har du fått drypp? Alone in the Dark kommer jo ikke før Januar 2008 i US og er fortsatt TBA i Europa

Lenke til kommentar

Vel Retso, det er grunner til å legge det frem slik som deg og grunner til å ikke gjøre det. Du har rett i at det kanskje er en ide å informere om det. Men det ligger mer i måten det blir gjort på. Vi vet alle hva PS3 koster siden de fleste her inne har en. Vi vet også hvor mye 360 koster. Da noen her har den og vi tett og ofte blir minnet på det av slike som deg. Så gjenta det er ganske meningsløst og burde blitt tatt bort. Det tilfører lite til diskusjon og er bare der for å terge eller skape konflikt. Noe du tydeligvis liker her inne.

Ellers kan man vel nevne at selv om spillet kanskje er bedre på en annen konsoll så gjør det ikke spillet dårligere på PS3 en det allerede er. Hvis det er et bra spill på 360 så er det som regel et bra spill på PS3 også. Selv om det kanksje bare kjører 30fps. Noe som har med snartenkte utviklere å gjøre og lite annet.

Så kommer det som alt går ned til. Skal en person ikke kjøpe spillet til PS3 bare fordi det er bedre på 360? Skal han ikke få spille et bra spill, bare fordi det ser bedre ut på en annen konsoll. Selv har jeg Fight Night round 3 på PS3 selv om det er elementer der som ser bedre ut på 360. Kjempefornøyd med spillet både på grafikk og gameplay. Liker bedre kontrolleren osv. Men jeg kunne kjøppt det til 360 også. Men jeg valgte PS3 fordet. Fanboy? kanksje. Eller bare fordi jeg liker å spille på PS3en min og spillet var ikke merkbart dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...