efikkan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er også mulig å tvinge spill til å kjøre anti-aliasing så grafikken blir mer krevende men selvsagt betydelig bedre. Men et lite spørsmål. Skjermkortene skal ha HDMI, men har de en løsning for lyd gjennom kabelen? (mulig at jeg ikke har følgt med godt nok) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er også mulig å tvinge spill til å kjøre anti-aliasing så grafikken blir mer krevende men selvsagt betydelig bedre. Men et lite spørsmål. Skjermkortene skal ha HDMI, men har de en løsning for lyd gjennom kabelen? (mulig at jeg ikke har følgt med godt nok) 8692189[/snapback] Så vidt som jeg skjønte var det værtfall bilde og lyd gjennom samme HDMI kabel på HD2900XT, Om det er det på en av disse vet jeg ikke. Er det det, er dette kortet perfekt for halvgammle maskiner som skal brukes som mediacenter! Lenke til kommentar
saivert Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har et DFI AD73Pro Socket-A hovedkort med AGP 4x slot som jeg hang på veggen for lenge siden da prosessoren ble ødelagt (har det med å ødelegge prosessorer, glemmer alltid bra nok kjøling tror jeg). Kansje jeg skal kjøpe en brukt Socket-A CPU nå (Athlon XP) og smelle i et ATI HD2600XT kort sånn bare for å få noe eksotisk i heimen. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser ut til at første agp kort er på vei. DX10 2400 Selv venter jeg på 2600. Håper det er nok med 300watt strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå