ovinn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Heihei, Jeg bare lurte på om du finner disse reklamene på nett noe sted? Eller, om det er noen som husker om de sier at du får sende gratis Sms selvom kontantkortet er tomt? Skulle gjerne hatt svar på dette. På forhånd, takk! Mvh Øyvind Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Eneste jeg finner er at du kan ringe hjem selvom kontantkortet er tomt. Jeg tror ikke du kan sende sms med tomt kontantkort. Endret 24. mai 2007 av datating Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Det er det det står på nettet, på telenormobil.no og sånn, men jeg forestiller meg at jeg har sett at de sier du kan sende gratis sms selvom kontantkortet er tomt. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Mvh Øyvind Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Snakket nettopp med forhandlersupporten og de bekreftet mistanken min. Du kan kun ringe ut når kontantkortet er tomt, ikke sende sms. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har ikke fått med meg at det informeres om at fri sending av sms med tomt kontantkort. Ser sjelden tv men har fått med meg reklamekampanjen Telenor kjører for FriFamilie i forbindelse med jobb. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Da er det sannsynligvis sånn det er. Takk for svar! Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå