Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på hvordan jeg kan bruke store HTML koder i mail, det jeg tenker på er slik mail du får fra Blizzard, GameSpot, CodeMaster, osv...Store mail med bakgrunn og bilder...Når jeg sender en slik mail kommer det bare fram som HTML kodene. Jeg prøvde bare å vidersende mailen jeg fikk fra blizzard, men alt jeg fikk var skriften i mailen.

Så mitt spørsmål til dere er hvordan jeg kan bruke mine html koder i mailene mine. Har prøvd å lage en mail med dette? Kan jeg ikke bruke gmail? Eller hva er det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er viktig at du har stillt inn dette på e-post kontoen din.

Alle bildene må jo også hentes fra et sted.

Jeg for min del syntes det er serdeles plagsomt med masse farger og "drit". Så jeg har stillt inn på at jeg vil ha mailer i klartekst.

Poenget med det hele var.. Sjekk instillinger

Lenke til kommentar
Jeg har ikke g-mail, men regner med at det bare er en instilling som viser om du kan motta mail som html etc.

8687573[/snapback]

Så det er ingen måte å sende slike mailer som gamespot osv? Jeg mottar jo mail fra gamespot og hele gjengen som e helt fine...
Lenke til kommentar

Bruker jo kilekoden og bygger den helt riktig opp, men må jeg bygge den opp på en annen måte igjen?

Er det noen som har en tutorial om hvordan vi kan bruke HTML i mail, fordi jeg finner ingen:(

EDIT

Jeg bruker akkurat samme kildekode, har prøvd men AKKURAT samme kildekode, men neida:(

Endret av FinalHorror
Lenke til kommentar

Siden det ikke funker i Google sin webklienten, kan du sikkert prøve å laste ned mailen til en desktopklient f.eks. Thunderbird eller Outlook (Gmail støtter POP).

Har ikke testet det i noen av epostklientene, men ville tro det funker bedre enn webklienter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...