Kenny Bones Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Nå ser det ut til at enda et screenshot har blitt sluppet, nå på Gamasutra. Ser veldig Unreal Engine 3-aktig ut ja som de sier på ITavisen. Tror dette er real jeg altså. Ser jo bra ut! Edit: Mulig dette har blitt diskutert ihjel i den andre tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=705814 Endret 24. mai 2007 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dæven, det der er jo helt sykt! Må si jeg gleder meg enormt til dette spillet. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tøft. Kanskje er det likevel håp om at dette skal slippes ut en gang.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Så likevel veldig "in the works"-aktig da. Det der ser jo egentlig bare ut som en in-engine 3d-modell tatt rett fra Zbrush. Men for all del, ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tror neppe det er en 3D modell. Ser ut som en tegning/maleri av noe slag Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Blir jo ikke akkurat imponert av et blurry 309x232 lite bilde da. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ærlig talt ser det ut som om det er tatt fra Gears of War. Men... Fy F om det er ingame, da kommer det til å bli morro. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det er jo ikke akkurat noe releaseshot da. Sikkert bare étt av hundre andre de har liggende. Men jeg tror ikke det er verken en tegning eller maleri av noe slag fordi det ser utrolig gears of war ut rent grafikkmessig. Siden det er Unreal Engine 3 som står for shaders, er det klart det ligner. Men det ser jo helt sinnsykt bra ut da hvis det er ekte (noe som utvilsomt kan være mulig), så hvis de f.eks har koblet dette sammen med Euphoria-engine eller noe slag hadde jo det vært helt sykt da! Edit: For dere som kan være skeptisk til om at det kan være en 3d-modell, har dere sett det designerne får til med Zbrush? http://www.zbrushcentral.com/ Endret 24. mai 2007 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå