Barely dead Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg synes iallefall at det er skummelt at folk har kjørt opp imot 250 kmt på en vei som jeg kjører hver dag. Endret 25. mai 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvis veien hadde vært helt rett, med midtrabbatt og greier er det vel ikke så farlig, men med den veistandaren her i Norge er det jo ren galskap...idiot... Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hadde vært morsomt å putte slike folk på kjørebane. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hadde kjørt ut i en sving med en gang.. bøyd forstillnga og dratt noen bremserør osv Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg tror jeg vet hva han prøvde å gjøre. Han prøvde sikkert å kjøre fort nokk til at fotoboksen ikke skulle klare/rekke å reagere, men bilen han kjørte sugde tydligvis og han klarte ikke å kjøre fort nokk. Har sett de gjøre det i en episode på Top Gear. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) 176 gjennom en venstresving, med elendig sikt og særdeles smal kjørebane? Håper han treffer fjellveggen neste gang. Sannsynligvis kuttet han svingen ganske mye, og hadde det kommet en bil i mot så hadde han og en familie på 4 vært borte. edit: skal ikke sitte og late som om jeg er perfekt. Jeg har kjørt nærmere 200, men det var såvidt jeg turte og forholdene tør jeg påstå var bedre der. Norge har uansett ikke passelige forhold for 150+, men noe er bedre og noe er verre, det kan ikke diskuteres. Kommer ikke til å gjøre det igjen, selv om det var med et par kilometer klar sikt og langt borte fra sivilisasjon. Det er et stort kick der og da, men etterpå går det (burde i alle fall) litt av hvert igjennom hodet. En sedan på over 2 tonn i 200km/t er som en kanonkule. Hjelper lite å ha racingbremser og 260-dekk når en full person sjangler ut i veien (kan være campingtur hvor som helst) eller en elg står der og stirrer nysgjerrig på møtende frontlys. Bedre føre var enn etter lemlestet! Endret 25. mai 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg tror jeg vet hva han prøvde å gjøre. Han prøvde sikkert å kjøre fort nokk til at fotoboksen ikke skulle klare/rekke å reagere, men bilen han kjørte sugde tydligvis og han klarte ikke å kjøre fort nokk. Har sett de gjøre det i en episode på Top Gear. 8699559[/snapback] Det var en TVR. Med glassfiberkarosseri. Det skal visstnok være grunnen. Men det blir nok bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Det er mye vanskeligere å se fotgjengere eller at en bil slenger seg uti veien når du kjører altfor fort og dessuten så er det umulig å beregne en passende luke når en person kommer i 200+kmt. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 vel, over en viss hastighet mister du lappen uansett.. så hvorfor ikke kline til? 8687562[/snapback] Det er jo sant , men straffen øker med farten. 8687574[/snapback] OH! You don't say! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå