Gå til innhold

Haze utfordrer Halo 3 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er i utgangspunktet ikkje nokon stor fan av denne typen spel, men entusiasma mi steig litt når eg las at det er Free Radical som står bak. Eg har hatt mykje moro både med Timesplitters-spela og Second Sight. Håpar det blir bra fleirspelarstøtte. :)

Kay

Lenke til kommentar

KayAU i dag, 08:06

Eg er i utgangspunktet ikkje nokon stor fan av denne typen spel, men entusiasma mi steig litt når eg las at det er Free Radical som står bak. Eg har hatt mykje moro både med Timesplitters-spela og Second Sight. Håpar det blir bra fleirspelarstøtte.

Kay

Tothegame.com:

PC

PS3

XBOX 360

Gametrailers.com:

PC

PS3

XBOX 360

Gamespot:

PC

PS3

XBOX 360

Ign:

PC

PS3

XBOX 360

Noko ny annonsering at det berre kjem til PS3 eller?

8687750[/snapback]

Jeg så en film hvor utviklerne sa at spillere når som helst kunne ta over soldatene som hjelper deg i solo-oppdragene og man kan spille co-op med opp til 4 spillere. Hvordan det er med deathmatch vet jeg ikke, men jeg vil absolutt tro at Free Radical implementerer det.

dark: Ubisoft reps were somewhat cagey. "Haze is leading on PS3, but no exclusivity for any platform has been officially announced," a spokesperson said. This leaves open the possibility that the game could arrive on the 360 and PC sometime in 2008.

http://www.gamespot.com/news/6171219.html?...newstop;title;2

Edit: Feilquote.

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Hvordan skal Haze utfordre Halo 3 når den slippes til andre kunder enn det Halo 3 gjør? Og, den er vel på en måte dømt til å tape siden det er flere forhånds bestilte Halo 3'er enn det er solgt PS3.

Men, håper det kommer til 360 neste år for det ser litt gøy ut.

Lenke til kommentar
Haze ser ut som en Halo klone og vil ha litt mer kvalitet enn det på PS3`en min dessverre.

Halo kloner kan dere få beholde Microsoft, værsågod !

8695149[/snapback]

Haze ser ut som en Halo klone? Vil si det ligner mer på f.eks Far Cry. Men hvis du ikke liker FPS så ser du vel på alt som samme greien.

Lenke til kommentar
Haze ser ut som en Halo klone og vil ha litt mer kvalitet enn det på PS3`en min dessverre.

Halo kloner kan dere få beholde Microsoft, værsågod !

8695149[/snapback]

Haze ser ut som en Halo klone? Vil si det ligner mer på f.eks Far Cry. Men hvis du ikke liker FPS så ser du vel på alt som samme greien.

8695719[/snapback]

Elsker FPS men Haze har roboter, rare kostymer, rare plasmaeffekter akkurat som Halo, så det interesserer meg heller lite. FPS spill har tapt seg, skal mye til for å imponere meg innen denne sjangeren. Crysis blir nok dritbra men å si Haze ligner på det er vel litt å ta i.

Lenke til kommentar
Elsker FPS men Haze har roboter, rare kostymer, rare plasmaeffekter akkurat som Halo, så det interesserer meg heller lite. FPS spill har tapt seg, skal mye til for å imponere meg innen denne sjangeren. Crysis blir nok dritbra men å si Haze ligner på det er vel litt å ta i.

8695865[/snapback]

Og Crysis kommer til å ha roboter, aliens, rare kostymer, og sikkert rare plasmaeffekter også. Ligner faktisk en god del på Crysis også vil jeg si.

Personlig er jeg smålei FPS spill for tiden uansett...

Lenke til kommentar
Kan bil en interesang kamp. X360 får Halo 3, Wii får Metroid Prime 3 og PS3 Haze. Interesangt :)

8706499[/snapback]

For det første blir det feil å sammenligne nykommeren Haze med etablerte og kritikerroste Metroid Prime og Halo, og for det andre kommer også Haze til Xbox360.

Lenke til kommentar

Haze kommer først til PS3 i 2007, og til X360 kanskje til høsten 2008 (mener jeg det var artikkelen for i). Da klassifiserer jeg at det blir en liten kamp mellom de 3 i 2007.

Er vel og rett å sette de 3 opp mot værandre ettersom de alle 3 er spill sett frem til av mange.

Lenke til kommentar
Haze kommer først til PS3 i 2007, og til X360 kanskje til høsten 2008 (mener jeg det var artikkelen for i). Da klassifiserer jeg at det blir en liten kamp mellom de 3 i 2007.

Er vel og rett å sette de 3 opp mot værandre ettersom de alle 3 er spill sett frem til av mange.

8719059[/snapback]

Men som sagt tidligere. Halo 3 har 4 mill bare i forhåndsbestillinger og det kun i USA. Om Haze selger 10-20% av det til PS3 totalt sett på verdensbasis tror jeg de skal si seg fornøyde. Ergo er det ikke mye til kamp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...