Rullings Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 morn. Jeg har ikke peil på klokking av noe slag idet hele tatt, men jeg lurte på om det gikk ann og klokke det treige grafik korte jeg har, her er litt info om grafikk kortet : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327302 Pcn min er en Fujutsi siemens, amd 64 dual, 2gig ram, 3800+ CPU tempen står på -128 grader, aner ikke om et stemmer men det står det når jeg bruker programmet "speedfan" Ambient: 43C Remote:57c HD0: 29C Temp1: 40c Core: 40 Vet ikke om det over betyr noe for dere , men kanskje det hjelper noe =) Soo, pcn er ganske ny, ca en måned gammel, men det fulgte med et dritt kort.. Finnes det overhode mulighet for og klokke grafikk kortet så det blir litt bedre når man spiller ?? Hilsen meg Lenke til kommentar
peiper Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 morn. Jeg har ikke peil på klokking av noe slag idet hele tatt, men jeg lurte på om det gikk ann og klokke det treige grafik korte jeg har, her er litt info om grafikk kortet : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327302 Pcn min er en Fujutsi siemens, amd 64 dual, 2gig ram, 3800+ CPU tempen står på -128 grader, aner ikke om et stemmer men det står det når jeg bruker programmet "speedfan" Ambient: 43C Remote:57c HD0: 29C Temp1: 40c Core: 40 Vet ikke om det over betyr noe for dere , men kanskje det hjelper noe =) Soo, pcn er ganske ny, ca en måned gammel, men det fulgte med et dritt kort.. Finnes det overhode mulighet for og klokke grafikk kortet så det blir litt bedre når man spiller ?? Hilsen meg 8687275[/snapback] Kortet kan sikkert klokkes. Blir spillene bedre av det? NEI! Skjermkortet du har fått er ikke egnet for spilling. Hva spiller du? Lenke til kommentar
Rullings Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 alt mellom himmel og jord.. Cs og world of warcraft for det meste, de to spillene funker greit tanke på grafikken, utrolig nok, men sånn som bf2 cs:s og litt tyngre spill fungerer ikke på det laveste oppløsningen engang. Men siden det ikke funker at det blir "litt" raskere engang, så får jeg vel kanskje kjøpe meg et nytt kort.. Takk alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå