ath1337 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Heisann. Etter en fuktig natt på byen fant jeg laptopen min liggende på gulvet. Husker at jeg tenkte jeg skulle se en tv-serie på senga før jeg slukna, så jeg går ut ifra at jeg har sovna med pc-en i senga, og mistet den i gulvet. Saken er at den pinnen som sitter i det hullet man dytter ladepluggen inn i, har løsnet. Jeg har skrudd pc-en helt fra hverandre og loddet fast pinnen, to ganger. Den løsnet igjen etter bare et par dager første gangen. I skrivende stund fungerer pc-en forsåvidt bra, men jeg skulle gjerne løst problemet på en litt mer permanent måte. Er det noen som har vært borti lignende problemer før, eller er kreative nok til å komme opp med forslag til en løsning, så setter jeg stor pris på alle tips og triks. Pc-en er en standard byggesett-pc fra 2004, nesten identisk med de som ble laget under navnet Thundra på samme tid. Alle garantier osv. har gått ut på pc-en (i alle fall etter at jeg fylte hele "strømforsyninga" med loddetinn), så jeg er åpen for stort sett alt. Jeg kunne jo alltids sendt den inn til noen som har mer peiling enn meg, men det er dyrt, og ikke minst kjedelig. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du finner nok ny kontakt på elfa som du kan lodde inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå