MapOnFire Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Leste noe om at Business-versjonen av Vista var mindre egna til spill enn de andre versjonene. Påstanden var ikke underbygd, så jeg lurer på om noen veit om det er noe i det eller ikke. Skal evt. bruke Vista med håp om bedre ytelse i siste versjon av Microsoft Flightsim, hvordan Vista virker på alle andre områder driter jeg i, har tenkt å beholde en XP-partisjon. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis jeg skulle brukt PCen til spill ville jeg beholdt XP Lenke til kommentar
MapOnFire Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis jeg skulle brukt PCen til spill ville jeg beholdt XP 8687646[/snapback] Greit nok når det gjelder spilling generelt, men det sies at Vista er bedre enn XP når det gjelder FSX (flightsim), og det er altså kun det jeg har tenkt å bruke denne partisjoinen til. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjøre Vista Business til spill kontra Home Premium gjør ingen forskjell. Det Home Premium har som Business ikke har er :Media Center . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå