gullf1sk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Skal til å flashe BIOS her, men har noen spørsmål siden jeg ikke har gjort dette på omtrent 10 år. Når man flasher, bør man gå steg for steg oppover i versjonene? Eller kan jeg gå rett på siste BIOS update? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Skal til å flashe BIOS her, men har noen spørsmål siden jeg ikke har gjort dette på omtrent 10 år. Når man flasher, bør man gå steg for steg oppover i versjonene? Eller kan jeg gå rett på siste BIOS update? 8687006[/snapback] Ta backup av orginalBIOSen og still den tilbake til default/safe før du legger inn siste oppdatering. Les versjons-historikken til BIOS-oppdateringene for mere info om hva som er endret. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skal til å flashe BIOS her, men har noen spørsmål siden jeg ikke har gjort dette på omtrent 10 år. Når man flasher, bør man gå steg for steg oppover i versjonene? Eller kan jeg gå rett på siste BIOS update? 8687006[/snapback] Regner med du har et "flashe" program som kan kjøres fra Windows? Bios Update eller noe i den dure, skal ligge på en av CD`ene som fulgte med hovedkortet. Da kan du ta backup av BIOS direkte, får så å oppdatere til den siste versjonen. Trenger ikke oppdatere versjonenen steg for steg nei! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Uppdate aldrig fra windows. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Uppdate aldrig fra windows. 8692850[/snapback] Fordi?? De siste 3-4 åra har jeg alltid oppdatert BIOS fra Windows, ALDRI hatt noen som helst problemer med det.. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Uppdate aldrig fra windows. 8692850[/snapback] Fordi?? De siste 3-4 åra har jeg alltid oppdatert BIOS fra Windows, ALDRI hatt noen som helst problemer med det.. 8696927[/snapback] Skal visstnok være større sjanse for at oppdateringen feiler.. Har gjort det noen ganger selv uten problemer, men men Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 oppdater via AWDFLash i DOS modus. legg inn AWD Flash, pluss bios versjonen og oppdater:) tar deg 10 sek eller noe og så må du for all del huske på å resette bios etter en flashing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå