Energizer Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hva er egentlig .bin filer og hvordan kan de brennes på cd og deretter brukes? Må de pakkes opp? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 *.Bin filer er iso image filer, men i litt annet format enn .iso. Disse filene trenger du .cue fila til, denne fila forteller diverse info om imaget. Dermed kan du brenne ut fila i cdrwin eller fireburner. Du kan også "pakke" ut fila i isobuster f.eks, men for å holde *renheten* i image bør du brenne den ut sånn som fila er. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 .CUE FILA? JEG ER REDD JEG IKKE ER HELT MED.... Følger den med? Jeg har Norton2002 Systemworks i .bin og .cue filer.Hvordan gjør jeg videre? Lenke til kommentar
J_M Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 18:15, Energizer skrev:.CUE FILA? JEG ER REDD JEG IKKE ER HELT MED.... Følger den med? Jeg har Norton2002 Systemworks i .bin og .cue filer.Hvordan gjør jeg videre? brukt isobuster, raskt og enkelt. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Du loader cue fila i cdrwin eller fireburner ! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Nero funker også bra for alle ISO filer. Bare velger Burn Image i File menyen og velger CUE fila som hører til BIN fila. Temmelig lett hvis man skal ha det ut på cd, ellers så er det bare å "buste" imaget. Telcontar Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Som nevnt er det å lage .BIN/.CUE filer en måte å lage nøyaktige backups av CD-er. Når du da tydeligvis ikke aner hvordan du skal bruke disse filene, er det lett å forstå at det heller ikke er du som opprinnelig har laget disse to filene. Og de fleste burde vite hvor vi står i forhold til piratkopiering og den slags prat her på forumet. Pga. dette stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg