Speedy501 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Noen som kjenner til Menatone pedaler?? Er på jakt etter en Howie pedal Endret 12. juni 2007 av Speedy501 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Menatone er gode greier. Fulltone er òg verd å sjekke ut, same med T-Rex, Analogman, HBE, Durham Electronics, osvosv. Kort og godt, sjekk ut godlyd.no og vintagegitar.no. Landets beste leverandørar av effekter. Endret 12. juni 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Da var den pedalen kjøpt på eBay Link 100$ + mva Ny!! Så får vi se åssen det går. Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Noen som har peiling på denne røde pedalen? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Altså, lyden han har, avhenger jo av både miksebordets innstillinger, hvordan høyttalere han bruker, hvilken gitar han har, hva slags pickuper han har i gitaren, og om mulig andre modifikasjoner han har gjort på gitaren. Hvis det er hans lyd du er ute etter å kopiere. Beklager, gledesdreper Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Spørsmålet mitt er: Er det en wah, isåfall hvilken...eller er det en volum pedal? Høres ut som jeg er den eneste som sjekker hvilke effekter en artist bruker.....tror IKKE jeg er alene!! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg ser ikke helt nytten i å lete rundt på bilder etter hvilke pedaler diverse artister bruker. Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Takk for din mening! Hva får deg til å tro at jeg er interessert i om du synes det har noe for seg? Stiller et spørsmål der de med kunnskapen kan svare! Jeg er interessert i å få vite fra noen som har spilt en del år og muligens har kunnskap om en pedal jeg lurer på. Pedalen ser gammel ut. Jeg har IKKE peiling på hvilke pedal det er, og jeg er interessert i oppsettet. That's it! Hvorvidt det er flere som ikke synes det har noe for seg, så kan de ta de i eget topic. Jeg vil bare vite hva slags pedal det er..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 kanskje en Vox wha wha? ser ganske lik ut men jeg har bare sett vox i svart. han kan jo ha malt den selv, eller så er det noe annet... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Vox er det ikke... Jeg tror det er en colorsound wah/super wah. Endret 21. juni 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Takk for svar. Dere satt meg på rett spor! Dette er gamle greier fra 70 tallet. normally red - it's a Dick Denney one ( Dick , for those of you who don't know , is the genius who designed the Vox AC30 amongst other things ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå