Gå til innhold

Oppsigelsestid på Ucan2 - hvor lang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et Ucan2 abonnement som bindingen utløper den 11.07.2007.

Hvor lang oppsigelsestid har jeg på dette?

 

(Det er BusinessTalk med 12 mnd. binding hvis noen lurer)

8686805[/snapback]

 

Oppsigelsestid? Er det ikke bare å sende inn oppsigelse til NetCom?

Lenke til kommentar
om du har netcom kan du si opp etter 11 mnd noe jeg skal gjøre neste søndag =)

 

EDIT: gratis uten gebyrer altså :)

8723409[/snapback]

 

vel, dette stemmer ikke, du oppgradere abo uten at det koster noe, men sier du opp abo etter 11 mnd må du betale 375 i brudd. om det er vanlig b.tid du har da, (litt billigere om du har avtaletid pga ringetidsrabatt)

 

men noen oppsigelses tid er det ikke, man sier opp den dagen man vil si opp fra, men det er heller ikke noe problem å be om å få kanselert fra den og den datoen

Lenke til kommentar

det beste er å si opp den datoen det går ut, slik at det ikke blir noe rot i etterkant ... :)

 

sleit nå sykt når jeg sa opp til ett annet selskap, da jeg ringte inn en måned i forkant. og de skulle legge inn en oppsigelse fra den datoen, men ble det oppsagt da? å nejda. å flere telefoner måtte til ... :/

 

ring NetCom dagen bindingen går ut, så blir det toppers :)

Lenke til kommentar
om du har netcom kan du si opp etter 11 mnd noe jeg skal gjøre neste søndag =)

 

EDIT: gratis uten gebyrer altså :)

8723409[/snapback]

 

vel, dette stemmer ikke, du oppgradere abo uten at det koster noe, men sier du opp abo etter 11 mnd må du betale 375 i brudd. om det er vanlig b.tid du har da, (litt billigere om du har avtaletid pga ringetidsrabatt)

 

8726815[/snapback]

 

Jeg sendte mail til netcom...

 

spurte "kan jeg bestille ny mobil etter 11 mnd uten gebyrer selv om jeg har avtale tid på 12 mnd og likevel slippe å betale et ekstra gebyr?"

 

og de svarte "Hei ja det stemmer bra, har du fullført 11 mnd- av avtaletiden din kan du kjøpe

deg ny telefon uten noen ekstra gebyrer 1mnd. før avtaletiden din utløper."

Lenke til kommentar
om du har netcom kan du si opp etter 11 mnd noe jeg skal gjøre neste søndag =)

 

EDIT: gratis uten gebyrer altså :)

8723409[/snapback]

 

vel, dette stemmer ikke, du oppgradere abo uten at det koster noe, men sier du opp abo etter 11 mnd må du betale 375 i brudd. om det er vanlig b.tid du har da, (litt billigere om du har avtaletid pga ringetidsrabatt)

 

8726815[/snapback]

 

Jeg sendte mail til netcom...

 

spurte "kan jeg bestille ny mobil etter 11 mnd uten gebyrer selv om jeg har avtale tid på 12 mnd og likevel slippe å betale et ekstra gebyr?"

 

og de svarte "Hei ja det stemmer bra, har du fullført 11 mnd- av avtaletiden din kan du kjøpe

deg ny telefon uten noen ekstra gebyrer 1mnd. før avtaletiden din utløper."

8750020[/snapback]

 

Ja, men dette er innen samme operatør og går da under betegnelsen "oppgradering" :) Skulle du f.eks kjøpt telefon hos Telenor så måtte du nok betalt brudd.

Lenke til kommentar

ja når du spørr på den måten tar jo netcom utgangspkt i at du har tenkt å kjøpe tlf med netCom. så som sagt, skal du bytte opratør før 12 mnd er gått må du betale brudd i ditt tilfelle 375 kr. så lønner seg nok å vente, eller bare kjøpe med netcom

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ucan2 er Netcom bedriftsabonnement og dermed kr 1500,- i brytningsgebyr, selv om du kun har 1 dag igjen av bindingen din. Så her bør du nok vente med å si opp til du er 100% sikker på at bindingen din har gått ut...

 

- Ulyden

8940412[/snapback]

 

Dette er feil. Med 24mnds binding er det 1500kr. Men siden du er privatperson får du den nedsatt til 12mnd og får da et gebyr på 600kr uansett når du sier opp.

 

Gjorde dette for et par mnd. siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...