sull Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har nylig kjøpt meg ps3. så lurte på om det går ann å koble til trådløst mus og tastartur for å spille f.eks Resistance ol. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har nylig kjøpt meg ps3. så lurte på om det går ann å koble til trådløst mus og tastartur for å spille f.eks Resistance ol. 8686740[/snapback] er vel igrunnen få (evt. ingen)ps3 spill som støtter tastatur og mus, selv om ps3 gjør det... Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Det er en konsoll, og jeg mener konsoll spill aldri burde tillate noen å bruke mus og tastatur.. det blir fucka for andre osv.. Vil du spille med det, gå å spill pc Endret 23. mai 2007 av D-ViouS Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er en konsoll, og jeg mener konsoll spill aldri burde tillate noen å bruke mus og tastatur.. det blir fucka for andre osv.. Vil du spille med det, gå å spill pc 8687059[/snapback] Ehm... Hva med single player da? Eller strategi-spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Man får vel kjøpt ett adapter som gjør dette mulig, men mulig det kun er for 360 for øyeblikket? Personlig syns eg det er befriende å slippe unna tastaturet når man spiller konsoll. Er liksom det konsoll er for meg da..sitte å godstolen med gamepad og herje villmann. Men så er eg så godt tilpasse f.eks FPS på konsoll at slikt plager meg ikkje. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 man behøver ikkje adapter til å koble til tastatur og mus til ps3, e bare å koble det til usb porten det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 man behøver ikkje adapter til å koble til tastatur og mus til ps3, e bare å koble det til usb porten det. 8742818[/snapback] Joda,men lykke til om du skal spille Er vel det trådstarter i hovudsak spør om. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Produsentene av RFoM har ikke lagt til mus/tastatur støtte i spillet. Derimot kan du bruke mus/tastatur til UT3 =) Passer meg bra! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er liksom det konsoll er for meg da..sitte å godstolen med gamepad og herje villmann. Enig egentlig, men skulle ønske at RTS spill som f.eks C&C på 360 hadde støtte for mus og tastatur. Er egentlig den eneste spillsjangeren som har behov for mus og tastatur på konsoll synes jeg. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mus og tastatur går slick på PS3. Har et sett selv jeg fikk av sjefen til fattern, bare plugger inn dongle'n og resten flyter av seg selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er ingen som har nektet for det S-r-ex,men det funker vel heller fårlig å spille med det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 det kommer sikkert spill i framtiden som støtter det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er opptil spillutviklerne å legge inn støtte for det, Playstation 3 har universal støtte for alt som er og kryper av enheter Headset, mus, tastatur, webcam, minnepinner you name it. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg syns FPSer og strategispill burde støtte bruk av mus og tastatur. Singleplayer burde fungere uproblematisk og i multiplayer er det jo bare å ha et option for å kun spille med folk som bruker vanlig kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå