Iminzilion Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvordan kan jeg sette opp cs client i linux slik jeg kan spille i linux? Jeg har prøvd før uten hell.... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hva med å kjøre en www.google.com Utrolig hva du finner på internett til tider. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Finnes ikke cs-client for linux. Du må isåfall bruke Wine e.l. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg fikk til cs i linux senest i går. Bruker SuSE 8.1 og wineX som jeg lastet ned fra slinux.org elns (der må du regsitrere deg, men det er gratis i motsetning til transgaming.com) , Så er det bare å RTFM, som du finner her ;-) Er også en irc kanal på irc.openprojects.net kalt #lhl .. her er det noen få smarte kiser .. Lykke til .. ;-) Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 slinux.org har jeg problemer med å finne, kan du poste en ordentlig link? mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 funware.moo.no er det winex funket flott for meg med CS men fikk ikke testet det på internett bare nettverk der funket det flott men det er halvparten så mange frames Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 www.slinux.net var det.. sorry :-P Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 btw. Noen som har / vet navnet på en Gamespy/all seeing eye lignende dings jeg kan bruke på linux ? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Dikki: kanskje den http://freshmeat.net/projects/spython/?topic_id=912 så at det var noe anen oxo men husker ikke hva det var.. ta deg en tur innom http://sourceforge.net oxo der finner du en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå