Fphonex Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jeg og en kamerat skulle spille online nå. både jeg og han er koblet på xbox live, men ingen av oss ser hverandre... men både jeg og han ser andre folk som er pålogget:S hva skal dette bety? mvh fphonex Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har du prøvd å åpne døra og sett etter??Nei bare tulla..hvist dere er på samme server skulle dere ha sett hverandre?? Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 kansje de er problemet vist det er flere servere:P hehe... hvor stiller man på det? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 inne på kartet kan du sette på diverse filter. Du kan sette på slik at den kun viser venner på kartet.. kjører dere da til en litt avsides plass, finner dere nok hverandre! har stresse an del selv med dette! Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 inne på kartet kan du sette på diverse filter. Du kan sette på slik at den kun viser venner på kartet.. kjører dere da til en litt avsides plass, finner dere nok hverandre! har stresse an del selv med dette! 8691149[/snapback] okey takker Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 kom på en ting, vi er i samme club, jeg laga en:) men uansett, vi var der likt, men ingen av oss kunne se hverandre! så tror ikke de hjelper med og finne hverandre på kartet... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ta på slilk at du bare ser friends på kartet, få kompisen din til å stå iro en plass, merk og velg (A) kompisen din på kartet (samme måte som når du f.eks. skal ta et race) da vil du havne i samme "gruppe" som kompisen din. Deretter kan du "locke" deg til ham, slik at dere ikke havner i forskjellige grupper igjen. Har aldri locka meg til andre players selv, men tror du gjør det ved å gå til free-ride-players menyen og velge en player der og trykke (A). du går btw til free-ride-player menyen ved å trykke et par ganger på venstre på d-pad Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Ta på slilk at du bare ser friends på kartet, få kompisen din til å stå iro en plass, merk og velg (A) kompisen din på kartet (samme måte som når du f.eks. skal ta et race) da vil du havne i samme "gruppe" som kompisen din. Deretter kan du "locke" deg til ham, slik at dere ikke havner i forskjellige grupper igjen. Har aldri locka meg til andre players selv, men tror du gjør det ved å gå til free-ride-players menyen og velge en player der og trykke (A). du går btw til free-ride-player menyen ved å trykke et par ganger på venstre på d-pad 8728784[/snapback] okey... thx=) funka fett de;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå