exess15 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei.. for en del år tilbake kjøpte jeg meg disse http://www.stereofil.no/produkter/hoyttalere/tannoy_mx3.html - synes de gir veldig fin lyd og er veldig fornøyd med dem, har ikke hatt noe problemer med de på alle disse årene heller Jeg lurer rett og slett på om det er gode høyttalere.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tannoy er et flott merke det De virket litt tungdrevne,ikke noe galt med det. Du har vel en grei forsterker å drive dem med regner jeg med? Også ganske bra at de går ned mot 35 hz,da skal man ha en god sub for å gå dypere. Enkelt og greit,ja de er fine høyttalere. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg lurer rett og slett på om det er gode høyttalere.. 8686141[/snapback] I mine øyne og ører er de det ja! Men det er vel strengt tatt bare du som kan avgjøre om de bra eller ikke! Andre kan ikke bestemme hva som er bra for deg vettu.. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg lurer rett og slett på om det er gode høyttalere.. 8686141[/snapback] I mine øyne og ører er de det ja! Men det er vel strengt tatt bare du som kan avgjøre om de bra eller ikke! Andre kan ikke bestemme hva som er bra for deg vettu.. 8686573[/snapback] Nei selvfølgelig ikke.. bruker en 300W forsterker som virker å drive de ganske bra. Lyden er jo fin og de ser bra ut så;D Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg liker også Tannoy Mercury serien. Så det var nok ikke noe dårlig kjøp nei Tannoy er ett merket med stil! Endret 24. mai 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå