.Butthead. Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal snart kjøpe med ny pc og lurte på om det går an å kjøre et 8800GTS 320MB og et som har 640MB sammen i SLI? Minnemengden har vel ikke noe spesielt å si har den vel? Husker bare at når jeg leste om SLI så må kortene være identiske eller noe sånt... Tenkte bare at jeg kunne spørre i tilfellet sånn ikke jeg og kanskje andre også ikke driter seg ut viss det ikke går Takk for svar Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 selv om prosessorene er identiske så er kretskortene noe annerledes, om ikke bare for ram delen? ulik hastighet på ram? trolig så vil du kun få utbytte av totalt 320mb ram, der 640 blir nedgradert til 320mb versjonen. så 320mb blir kjørt i en slags raid. sånn jeg har forstått det. du får ikke dobbelt opp med ram f.eks 128mb ram skjermkort x2 = 256mb ram, NOT. du får kun 128mb fremdeles. jeg sier hva jeg tror. det står nok kansje på wikipedia, uansett så bør komplett kunne svare på det. send en mail. så får du iallefall svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå