Duqe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Har tenkt å bytte ut dører til kjøkkenskapene, men noen som vet hvor jeg kan få tak i dører? Endret 23. mai 2007 av duqe77 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Coop Bygg, Byggmakker, Bohus, Ikea etc. Hvertfall der jeg ville begynt. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Coop Bygg, Byggmakker, Bohus, Ikea etc. Hvertfall der jeg ville begynt. 8686265[/snapback] Har fått sjekket hjemmesidene til levandørene du nevnte over, men fant ingen dør til kjøkkenskap. Men kan det hende at de har det inne på lager for det? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Får du kjøpt skapdører separat på ikea? De selger jo i hele skapet i en pakke (mener å huske det fra når jeg hjalp til med et kjøkken) ... I verstefall kan du jo bare ringe ikea og spørre Lenke til kommentar
starks Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 driver med det samme, og tror ikke noen av de overnevnte selger løse dører, bare innredninger. selv tyr jeg til en lokal snekkerfabrikk, da får jeg det akkurat som jeg selv vil Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Coop bygg hadde faktisk, men utvalget var elendig. Så jeg tok starks råd og ringte til lokale snekkerfabrikker istedet for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå