Humrik Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Dette var skuffende, ingen god kamp hverken av Liverpool eller Milan. Jeg vil si at Pool var best i begge omgangene, men de greide desverre ikke å produsere sjanser. Det heldige målet til Milan på slutten av første omgang gjorde at Liverpool måtte slippe flere folk i angrep i andre. Desverre greide de heller ikke da og score før det var for sent. Det var kun fordi Liverpool måtte satse at det andre målet kom. Jeg må bare gratulere Milan, og håpe vi kommer sterkere tilbake neste år med et sterkere angrep. Nå som det er mer penger i lommeboka You'll Never Walk Alone Endret 23. mai 2007 av Humrik Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer Milan. For å få bort den store skuffelsen er det bare å tenke på hvor mye mer bittert det ville vært å tape for et annet engelsk lag. Tenk også på tallet 5. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og dette kunne du ikke ha sakt i CL eller Liverpool -tråden? Lenke til kommentar
Humrik Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Og dette kunne du ikke ha sakt i CL eller Liverpool -tråden? 8686660[/snapback] Jo, det kunne jeg så absolutt ha gjort, men det skjedde en liten glipp. Beklager problemene dette skapte for deg, og håper du fikk sove i natt allikevel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sidan me har ein Champions League-tråd kan kampen diskuterast der. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg