Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig førstegangsbil u/problemer - under 20k

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Ser etter en førstegangsbil. Den skal være rimelig problemfri da jeg ikke har peiling overhodet på mekking av bil. Det jeg dog har peiling på er VASKING av bil. Dette kommer jeg til å gjøre ofte og MYE. Derfor ser jeg etter en bil uten rust, driftsikker og som ser litt tøff ut, dvs ingen 240 på meg. Har sett en del på en Civic, denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10151893. Synes dere den ser grei ut? Kom gjerne med andre tips til meg! Gjerne gi meg en direktelink til annonsen(om dette ikke er lov vennligst slett denne setningen.. Ikke hele innlegget :) )

Tusen takk for svar ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke for å være kjip, men du må nok legge litt mer penger i potten for å få deg en bil uten problemer og som du ikke trenger å skru på. Lykke til btw.

8685438[/snapback]

Formulerte meg litt feil, mener vel egentlig en bil som det er få feil med..

Lenke til kommentar

Visst du liker å rubbe, vaske, polere og vokse så foreslår jeg at du kjøper deg en knallrød bil. Uansett type bil, så ser de utrolig pene ut når det er skikkelig skinn og glans i lakken.

20.000-kronersklassen så ville jeg nå ha kjøpt meg en Citroen Xantia eller XM jeg da, men det er meg. Hva med noe japansk? Syns bare at de fleste gamle billige japanske biler har så stygt utseende:(

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Her har du jo en morsom driftsikker bil. Koster 4.000 kr. mer enn summen du oppga, men morsommere bil til den prisen får du ikke. Vertfall ikke hvis driftsikkerhet står i høysetet!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...tot=3739&page=7

8688539[/snapback]

Hehe, aldri sett en så gammel MR2... Er litt viggo å kjøpe 2 seter da... Eller er det 2 små seter baki der?? Hvordan drar den ? Ser det kun er 1,6 men er vel en liten og lett bil? Er det mange problemer med MR2 i denne års-klassen?

Har forøvrig sett en del på Mazda 323 og Audi 80 og Golf 2 og 3... Liker veldig godt disse bilene og om noen kommer over noen greie tilbud så må dere gjerne poste dem her! Evig takknemlig, hadde vært evig kult å fått den til helga så jeg kunne starta å gnukke litt på den <3

Endret av Blablaa
Lenke til kommentar
Hehe, aldri sett en så gammel MR2... Er litt viggo å kjøpe 2 seter da... Eller er det 2 små seter baki der?? Hvordan drar den ? Ser det kun er 1,6 men er vel en liten og lett bil? Er det mange problemer med MR2 i denne års-klassen?

8696293[/snapback]

Det er ikke to seter baki der. Det er en motor baki der.

Jepp, det er en lett bil.

Antar at den er pålitelig, Toyota bruker å være det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...