mercedes200 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er det noen som vet om noen brae recoveryprogrammer? Jeg har en Maxtor disk som har tatt "helg", denne disken får jeg ingen tilgang til. Har snakket med It-personell som har lang erfaring med PC, og de har sagt at jeg skal kjøre et recoveryprogram på denne disken for å hente ut den "tapte" dataen. Jeg har prøvd følgende programmer: Recover my files: Dette gav lite eller ingen resultater siden dette programmet gjorde maskinen treg og den stoppet helt eller delvis opp med sine operasjoner. Jeg er interessert i et freeware program som er egnet, og ikke noen demo. Har kjørt et demoprogram, dette klarte å finne alt. Men jeg fikk ikke hentet ut noe. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. 1 Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det noen som vet om noen brae recoveryprogrammer? Jeg er interessert i et freeware program som er egnet, og ikke noen demo. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. 8685163[/snapback] Kanskje du finner noe på http://www.freebyte.com/filediskutils/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå