Gå til innhold

Salg: P4, 2GB, 6600GT[Solgt! = 2k]

Anbefalte innlegg

Til info, en på jobben min skal kjøpe maskinen og ble bekymra når jeg sa 2k. Han lurte på hva som var galt med maskinen o.l. ..

Selv om HW'n er gammel, så betyr ikke det at den ikke yter ;)

8777691[/snapback]

Jeg vet hvordan det er, mange tror at om en maskin er billig, så er den veldig dårlig. Så finner de en gammel maskin som folk vil ha blodpris på, men siden prisen er høy, så den jo være bra? ;) Har sett et par tilfeller av det.

Så det er folk der ute som betaler hva det skal være for dårlig hardware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dessverre sett et sånn tilfelle som irriterte meg noe jævlig.

Min egen far gikk henn og kjøpte en bærbar til 7000 for 4 år siden. Det var en Pentium3 550MHz. Da hadde han først spurt meg om råd, så hadde han en "kompis" som hadde en "kjempepc" han skulle selge billig. Heldigvis var min far lur, og kjøpte PCen før han hørte med noen av sine datakyndige nærmeste. Kompisen viste seg å ikke være så samarbeidsvillig med å ta tilbake skiten.

Så å si at denne PCen du selger ikke spiller "de nyeste" spillene, så er du ikke så mange lysår fra sannheten som andre selgere der ute..

Ingen har lyst på drit når de kjøper data. Derfor legger de ut litt mer så de får en "skikkelig" maskin. På en annen side, en fyr på 50+ som bare sjekker mail, og i det siste har sett noen fotballkamper online, trenger vanligvis ikke bedre maskin enn det du prøver å selge.

Kanskje du skal fokusere på det. Kan med enkle grep kobles til TV. Se fotballkamper fra nett på din deilige store TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...